• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stefan.
    Ik schudde nee naar Carlisle. 'Ik ga niet mee zonder Rayaa.' Zei ik onbuigbaar. Ik wist waarom Vladimir hier was. Ik kon het zo makkelijk raden. Elena hield meer van Embry ik had hem ervoor gewaarschuwd maar hj wou niet luisteren. Ik luister nu ook niet. Ik hield van Rayaa.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Emily
    Ik glimlachte toen hij eindelijk weer mens was, en gaf hem toen ook maar meteen een duw. ''Laat me nooit meer alleen Samuel Uley.'' Knikte ik streng, waarna ik mijn lippen op die van hem drukte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Carlisle
    'Ze mag meekomen, je hoeft haar hier niet achter laten,' stelde ik hem gerust. Het maakte mij niet uit of hij met of zonder haar meekwam, áls hij maar meekwam.

    Sam Uley
    Even kreeg ik tranen in mijn ogen van geluk dat ze me vergaf voor mijn... onvergefelijke gedrag, maar die knipperde ik snel weg.
    Ik kuste haar terug en kwam toen langzaam overeind op mijn scheve arm. Mijn been stond ook scheef en ik hinkte.
    'Eh. Misschien is het beter als ik nu eerst een broek en we daarna even mijn ledematen weer rechtzetten?' zei ik een beetje onnozel. Ik stond hier wel even naakt en scheef in het bos. Als er nu maar niemand langskwam...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik lachte zacht. ''Ik had zo'n idee..'' Met een glimlachje haal ik een broek tevoorschijn, en geef hem die aan. ''Je mag op mij leunen hoor.'' Glimlachte ik, en slikte toen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Stefan.
    Ik bekeek Carlisle van top tot teen, maar zo te zien loog hij niet. Ik liep langzaam mee nog hand in hand met Rayaa. 'Als jullie ook maar 1 ding doen bij haar ik vermoord jullie alle 4!' Siste ik zodat alleen Carlisle het hoorde. Ik wou haar niet verliezen daar was ze me te dierbaar voor. En met Vladimir wist je het maar nooit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sam Uley
    "Je denkt ook overal aan, hè?" lachte ik en ik trok de broek een beetje onhandig aan. Ik wilde niet op haar steunen dus hinkte ik zelf vooruit.
    "Is Carlisle thuis? Of moet ik het zelf doen?" vroeg ik Emily. Ik zei maar niets over Embry, die ook wat botten te helen had. Ik vond het nog steeds jammer dat ik hem maar zo licht had verwond.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Carlisle
    'Rustig maar, we zullen haar en jou niets aandoen,' fluisterde ik terug op een toon die alleen hoorbaar was voor vampiers.
    We liepen een stukje verder en kletsten wat onzinnig over alledaagse dingen, om het meisje iets meer op haar gemak te stellen. Wat moest ze wel niet denken, dat ze nu meeging met vier onbekenden met donkere mantels aan? Ik hoopte dat ze Vladimirs ogen niet zou zien, die waren tenslotte nog felrood. Die van Stefan waren niet rood genoeg om op te vallen. En die van mij, Tanya en Irina waren natuurlijk goud. Zou ze dat erg vreemd vinden?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Esmé.
    Ik wist dat de helft van de wolven aan het healen was dus besloot ik om ze te zoeken. Ik keek rond, maar geen spoor van Embry of Jake. Tot ik Sam rook en eropaf liep. 'Sam gaat alles wel goed?' Zei ik vragend maar ook nog bezorgd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Emily
    Ik trok hem terug, en zorgde ervoor dat hij op mij leunde. ''Luister eens, ik heb alles gehoord, en we hebben het er thuis nog wel verder over, maar jij gaat nu zitten en laat mij je beter maken.'' Knikte ik, terwijl ik een deken uit mijn tas viste, en die op de grond legde. Daarnaast had ik altijd pijnstillers bij me, en vedovingspilletjes. Dom was ik biet als het om Sam ging en in zo'n situatie.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Ik staarde met grote ogen naar alle spullen die Emily had meegenomen. Ze was écht overal op voorbereid geweest. Maar toen besefte ik iets en werd ik knalrood.
    "Je wist altijd al dat ik mijn zelfbeheersing weer zou verliezen en iemand zou aanvallen, hè?" vroeg ik met een klein zinnetje.
    Ik ging op het deken zitten en staarde naar de grond. Emily kende me beter dan ik zelf deed. Veel beter.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stefan.
    Als ze me niet wouden controleren waar wouden ze dan over praten. Doordat ze mij hadden onderbroken laaide het vuur in mijn keel op. Mijn ogen waren zwarter dan zwart. Maar ondanks het vuur hield ik me in. Niemand zou haar verwonden. Ik wou gelukkig worden me Rayaa en zelfs mijn broer Vladimir kon daar niet tussen komen. Ik was zoals je het noemt Razend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Emily
    ''Ik wist dat je sneller geirriteerd was, en Ebry maakte het ernaar. Hij heeft het ook wel erg zwaar. Het gaat er niet om dat er een gevecht was, het gaat erom dat we Elena, Embry laten kalmeren zodat ook hij weer normaal word.'' Knikte ik, terwijl ik voorzichtig zijn arm in een betere houding deed. Daarna gaf ik hem een paar pilletjes en een fles water. ''Ik breek ze meteen als je ze hebt doorgeslikt, want het helpt niet lang gezien je warmte.'' Knikte ik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Carlisle
    Na een tijdje waren we op een plek waar we als we op gewoon volume praatte niet gehoord konden worden ik richtte me tot Stefan.
    "We willen dat je terugkomt, Stefan. Je hebt een fout gemaakt. Je hoort hier niet. Je hoort in Roemenië, bij je broer."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sam Uley
    Ik bromde alleen wat. Ik was nog niet zo ver dat ik medelijden kon hebben met Embry, of sterker nog, hem weer normaal en gelukkig wilde. Ik wilde hem pijn bezorgen. Nog steeds. Maar ik zei niets. Emily kennende zou ze alle verdoving weggooien en als straf nog een paar botten extra breken. En ze had gelijk want ik was ook gemeen bezig. Maar zo zat ik nu eenmaal in elkaar.
    Ik slikte de pilletjes snel in en kneep toen mijn ogen dicht. De pijnstilling werkte maar minimaal en zou niet lang helpen. Ik beet alvast op mijn kiezen en wachtte op Emily.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik drukte eerst een kus op zijn arm, en brak toen snel zijn boten in zijn arm. Daarna drukte ik mijn lippen op die van hem. ''Ik weet dat je heel boos bent op Embry, maar kun je dat Elena aandoen? Of Avery? Avery ziet hem als een broer.'' Zei ik zacht, voor ik hem nieuwe pilletjes aanreikte voor zijn been, en intussen zijn arm in de goede houding spalkte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.