• Hey, ik verveel me dood en zoek dus stories. Dit mag zijn;
    -Hp (over het algemeen alle personen)
    -Hunger Games
    -Onbekende personen (Al lees ik dit niet heel vaak)

    Ik heb wel graag dat er minimaal drie keer per week gepost word en het heel goed is geschreven (ik heb nogal snel kritiek). Wel heel belangrijk vind ik dat hij nog niet teveel hoofdstukjes heeft. Bij meer dan 15 hoofdstukken haak ik snel af ;)
    Als je binnenkort een story gaat activeren die aan deze eisen voldoet, mag je me ook een melding sturen!

    -xxx-


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou zeggen kijk op het account van Pemberley


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Je kent de mijne. ;)
    Someone Lovely.
    Black Rose
    Verraden haat en echt liefde
    Hidden Secrets

    Notes:
    Someon Lovely:
    -Die wilde jij niet lezen omdat het Slytherin is, nou hij gaat binnenkort over op Gryffindor. Helaas.
    Maar dat duurt nog een paar hoofdstukken.
    -En in het begin is hij zeer slecht geschreven.

    Black Rose:
    -Ben ik pas mee begonnen, dus daar ben ik niet zo ver mee.

    Verraden haat en echt liefde:
    -Die volg je volgens mij al, maar er komt dus binnenkort een nieuw hoofdstuk, ik moet namelijk eerst bijwerken met Someone Lovely.
    -Someon Lovely, Black Rose en deze lopen samen. Of ja, SL en vHeeL in een tijd, en BR heeft ermee te maken, maar die speelt zich af als Lily, James, Lupin enz nog jong zijn.

    Hidden Secrets:
    -Die schrijf ik samen, maar toch zeker de moeite waard!

    O ja, en er is nog een verhaal dat ik volg, het heet "We are forever". Echt de moeite waard. Volgens mij staat het nu in de spotlight, moet je anders daar maar eens even kijken. :P _O_


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Je kent de mijne. ;)
    Someone Lovely.
    Black Rose
    Verraden haat en echt liefde
    Hidden Secrets

    Notes:
    Someon Lovely:
    -Die wilde jij niet lezen omdat het Slytherin is, nou hij gaat binnenkort over op Gryffindor. Helaas.
    Maar dat duurt nog een paar hoofdstukken.
    -En in het begin is hij zeer slecht geschreven.

    Black Rose:
    -Ben ik pas mee begonnen, dus daar ben ik niet zo ver mee.

    Verraden haat en echt liefde:
    -Die volg je volgens mij al, maar er komt dus binnenkort een nieuw hoofdstuk, ik moet namelijk eerst bijwerken met Someone Lovely.
    -Someon Lovely, Black Rose en deze lopen samen. Of ja, SL en vHeeL in een tijd, en BR heeft ermee te maken, maar die speelt zich af als Lily, James, Lupin enz nog jong zijn.

    Hidden Secrets:
    -Die schrijf ik samen, maar toch zeker de moeite waard!

    O ja, en er is nog een verhaal dat ik volg, het heet "We are forever". Echt de moeite waard. Volgens mij staat het nu in de spotlight, moet je anders daar maar eens even kijken. :P _O_


    Ja, want iedere zielige idioot neemt een abo op zijn eigen verhaal en ik ben ook echt een zielige idioot :')


    Happy Birthday my Potter!

    Raindrops [Lily Luna Potter]




    Lily is vurig, slim, vriendelijk, avontuurlijk, moedig en ze lijkt sprekend op haar grootmoeder Lily Evans. Haar leven verloopt soepel en ze geniet voluit van haar schooltijd. Ze heeft een geweldige familie en haar beste vriend is haar neef Hugo Weasley. Ze zijn samen opgegroeid en beleven samen de gekste dingen. Maar dit jaar gaan er dingen veranderen op school. Lily's broers zijn van school, Scorpius Malfoy, de jongen die ze absoluut niet uit kan staan is blijven zitten en haar vriendje Aiden gedraagt zich vreemd.




    Love isn't perfect [A Sirius Black story]




    Sirius komt eindelijk het meisje van zijn dromen tegen. Ze is perfect en met haar is hij gelukkiger dan wanneer dan ook. Maar is Winter wel juist voor hem? Is ze wel wie ze zegt dat ze is?

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 21:57 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    The thing I fear most... is me

    Ik ben bang, niet voor het monster, dat zich verstopt onder mijn bed
    Ik ben bang voor mezelf, want wat doe ik morgen?
    Wie is het volgende slachtoffer??

    The thing I fear most... is me



    Het leven van Pheline (17) is heel rust, vrolijk en vol vrienden. Maar haar depressieve vriendin Elmay veranderd alles. Ze maakt een chaos van het leven van Pheline, maar wie is daar nou werkelijk de oorzaak van?

    (btw geen horror verhaal, kan wel spannende stukken hebben. Ook bevat het zelfmoord en zelfkastijding, als je daar niet tegen kan raad ik het je af om dit verhaal te lezen )

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 17:39 ]


    Talent is worthless unless exercised



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary


    I was an angel living in the garden of evil

    Onbekende personen:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    Ik post niet drie keer per week, maar als het lukt wel twee keer en je moet toch nog een beetje bijlezen dus ik hoop dat je 'm dan toch wil bekijken :3


    “Love is a contradiction.”


    Angelique is het enige meisje in haar grote familie. Ze heeft vier oudere broers en drie jongere. Ondanks dat ze erg opvalt als enige meisje, krijgt ze totaal geen aandacht. Sterker nog, haar broers gaan altijd voor. Zijzelf moet alle rot klusjes doen. In deze grote familie word ze al snel gezien als uitschot. Als ze naar Zweinstein gaat, verandert dat echter haar hele leven.



    "Karen Holland, Aiko Zomer, Yue Love.." Mijn naam, hij galmde door de straten. Een sterke man zette me op zijn schouders. Terwijl ik naar het podium werd geleid, werd ik toegejuigd.

    Mijn naam, Yue Love. Op mijn zestiende verjaardag werd ik uitgekozen voor de 43ste spelen. Hier werd ik, net zoals duizende andere kinderen, mijn hele leven al op voorbereid. Elk jaar worden er 50 mensen uitgekozen voor de spelen. Deze 50 kinderen -25 meisjes en 25 jongens- strijden in koppels van twee, één jongen en één meisje. De spelen was voor het vermaak van het land. Om het spannend te houden, gebruiken we alleen primitieve wapens. Wat voor een primitieve wapens vraag je? Messen, zwaarden, speren, kruisbogen, pijlen en bogen. Hiermee strijden de 25 groepen voor leven en dood. Het jaar 3000 is aangebroken..

    naar idee van de hongerspelen

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that wasn't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.



    Mogen de kansen ímmer in je voordeel zijn.
    Want zelfs buiten de arena ben je niet veilig.


          Saph Amero was als dertienjarig jongetje een tribuut in de Honger Spelen. Het was de negentiende editie, het jaar waarin hij als winnar terug naar district vier mocht. Maar de spelen waren meedogenloos en hard geweest. Het sterke, snelle jongetje groeide op tot een paranoïde mentor, een man die overal gevaar in zag.
          Dit verhaal volgt Saph tijdens de 27ste Honger Spelen. Hij is opnieuw mentor van District vier. Hier ontmoet hij Fayan, een Capitoolse stylist, waarbij hij direct zijn keel probeert door te snijden.
          Als Fayan dan toch de enige persoon die te vertrouwen is blijkt te zijn, begint Saph aan het plan waar hij jaren aan gewerkt heeft. Om de Hongerspelen tot een einde te brengen.


    - Soundtrack
    - Bevat homoseksualiteit
    - Hongerspelen Fanfictie
    - Originele karakters
    - Naar een idee van Escritura en Fayan


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Satana




    De wind ruist onrustig door het bos. Donkere wolken zweven voorbij. Vogels houden op met fluiten. De andere dieren in het bos verstoppen zich alsof ze door de dood achtervolgd worden. Allemaal voor haar. Zij die kan verwonden, gewoon door te kijken. Zij die kan doden, gewoon door heel kwaad te zijn. Honderden mensen zijn al verwondt door haar, 13 gedood. Honderden onschuldige mensen, leven nu in een hel. 13 families in diepe rouw. Dit is het verhaal van Satana, van wie het leven, én dat van haar omgeving, drastisch veranderd als ze Merijn ontmoet. Kan hij haar helpen haar gave te beheersen ? Kan hij ervoor zorgen dat de rust in het dorp terugkeert ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    You left scars on my body and heart || Draco Malfoy ||

    Waarschuwing:
    Dit verhaal kan er hard aan toe gaan kwa geweld en sex dat er in voor komt. Wanneer het heftig wordt zal ik een leeftijdskeuring plaatsen bij de hoofdstukjes. Lezen is dan op eigen risico!


    'Draco, alsjeblieft.' Snikte het meisje. De glinsterende tranen stroomde over haar bleke wangen. 'Ik wil dit niet meer. Alsjeblieft' Smeekte het meisje hopeloos. Hij bleef roerloos voor het meisje staan en keek geamuseerd toe. Grote blauwe plekken sierde haar bleke magere armen. De jongen stak zijn hand uit en gleed met zijn vingertoppen over de blauwe plekken die hij veroorzaakt had. Hij drukte op één van de grote plekken en het meisje kromp in elkaar. Een grijns sierde zijn bleke gezicht. Hij deed een stap dichter naar het meisje toe, boog zich naar voren en beet speels in haar nek. 'Let's play a game tonight. Just me and you, in my bedroom. Make sure you'll be there, you know i'll always find you girl.'



    Don't you know all those scars are you're job?
    "Lillian, does it seems like I fucking care?"
    "No."
    "That's right!"
    "But why Draco?"
    "Because... I love the way you scream my name."
    "I don't understand?"
    "And you don't have to."





    You're not sorry! || Draco Malfoy ||


    "Second changes doesn't always mean a happy ending. Sometimes, it's just another shot to end things right."



    Two people, with both a big secret...

    Will find each other,
    Fall in love with each other,
    Trust each other...

    Than betray each other,
    Break each other,
    Try to survive with out each other...


    "We accept the love we think we deserve."

    http://www.quizlet.nl/stories/481/behind-blue-eyes-zweinstein-lovestory/

    Al een wat oudere zweinstein story van me, helemaal af en klaar, 115 hoofdstukken :Y)



    The War is voorbij, en Harry, Ron en hermoine gaan hun laatste jaar Hogwarts afmaken, omdat ze anders niet een goede baan kunnen vinden.
    Draco maakt ook zijn laaste jaar af, omdat zijn vader overleden is, en hij gek word van zijn depressieve moeder.
    Maar dan komt Draco tot een verbazingwekkende ontdekking, die hij niet kan onderdrukken.
    Hoe moet dit veder?

    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!