• Hay,

    Ik zoek verhalen, omdat ik me verveel....
    Het liefst nog niet heel lang bezig en wel dat er regelmatig hoofdstukjes geplaatst worden.

    Ik lees sowieso:
    >< One direction Vooral Larry Stylinson
    >< Onbekende personen
    >< Fantasy
    >< The Chemical garden(geen idee of die hier zijn..)



    Wat ik lees als het een heel goed verhaal is:
    >< Justin bieber
    >< Twillight
    >< Hungergames
    >< Harry Potter

    Wat ik absoluut niet lees:
    >< Voetbal verhalen
    >< Tokio hotel
    >< BTR


    xxx


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Hey,
    Misschien is mijn story iets voor jou!
    Stalking ft. Louis Tomlinson



    Louis heeft 3 jaar een relatie gehad met Noa maar ze ging vreemd met Jack. Louis maakte het een half jaar geleden uit. Ze had niemand meer alleen Jack. Maar hij maakt het drie weken na Louis ook uit. Nu is ze alleen in haar huis. Louis kan er niet tegen en een half jaar later begint hij met haar te stalken. Haar eerste echte liefde maakt van haar leven een werkelijke hel.

    Xxx Romy


    He like girls how eat carrots!

    Welcome, be heartlessly welcome to The Devil's Handbag! Take a seat and enjoy our girls! Tonight we'll have brunettes, blondes, blackheads, gingers and the wildest adventures for you!

    The Devil's Handbag
    Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder ogen zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.



    Searching heavens for another earth


    You played a game and I let you win



    # One Direction bestaat NIET
    # Bevat homoseksualiteit
    # Bevatten delen die 16+ zijn
    # Niet gebaseerd op waargebeurde feiten
    # Neem abo, ik waarschuw niet
    # Nederlands geschreven










    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 14:14 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''



    Harry Styles; de jongen die serieus opweg is naar zijn dieptepunt. Met het constant feesten, drinken en een mannelijke hoer rondhangen. Zijn reputatie is de verkeerde kant opgegaan en het is allemaal uit de hand gelopen. Zal Simon's briljante plan om het veranderen van zijn reputatie echt werken?

    Kom erachter in Fake Fiancè.


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)

    [Mijn toopics!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28


    - Korte verhalen over onbekende personen
    - Nederlands geschreven
    - AL

    Plaatje is aanklikbaar


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Als de trein vertrekt.


    Lia's droom komt uit. Ze vertrekt naar Italië, opzoek naar zichzelf. Of dat denkt ze toch. Eenmaal daar aangekomen, merkt ze dat er andere dingen zijn die belangrijker zijn dan jezelf.
    Liefde bijvoorbeeld.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Gravity Hurts about Harry Styles


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb een Onbekende Personen. Vandaag ben ik juist begonnen dus veel zal je niet moeten bijlezen ;d Meestal schrijf ik elke dag zeker een stukje, soms twee maar dat hangt natuurlijk van de lezers af. (A)
    It's five to twelve, darling.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Your love is dangerous. ~ Harry Edward Styles [16+]


    Fashion is a girl's best friend.


    The greatest friend of Truth is Time, her greatest
    enemy is Prejudice and her constant companion is Humility.


    @NiallOffical: I suppose we just weren’t meant to be.







    Klik hier voor: We're just not meant to be • ft. Niall Horan


    LEGGO!

    Luck belongs to the brave


    'I am dangerous,
    I am seductive
    I am brave...
    and I am a traitor.'

    In a dangerous world in the future Europe, she has to choose: her home and family or the love of her life.

    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have.

    ~ Leuk? Neem een abo, ik waarschuw niet.
    ~ Ik hou van tips en opbouwende kritiek.
    ~ Gestart op 04/08/2012

    Science-fiction ~ Drama ~ Romantiek ~ Onbekende personen

    Ik activeer elke dag.


    Take risks and conquer your fears.

    Misschien is Writersblock wat voor jou? Het gaat over onbekende personen.


    Liam Mayer is een zesendertig jarige Brit, vrijgezel en daarbovenop gedraagt hij zich nog eens arrogant ook. Duizenden fans verslinden zijn boeken en staan uren te wachten op een handtekening. Met zijn charmante glimlach kan hij veel vrouwen aan het zwijmelen brengen. Toch staat het geluk niet aan zijn kant, zijn vaste uitgeverij zet hem voor een hard ultimatum. Als hij aan het eind van het jaar geen nieuw goedverkopend boek geschreven heeft, zetten ze de samenwerking met hem definitief stop.
    Liam merkt dat de druk steeds groter wordt en de tijdslimiet belemmert zijn creativiteit. De grootste nachtmerrie van iedere schrijver dreigt waarheid te worden: een writersblock. Om dat te voorkomen besluit hij om het deze keer over een gans andere boeg te gooien. Hij maakt de meest impulsieve keuze ooit en zoekt een klooster op, hopend daar een verhaal te vinden. Alleen loopt het niet helemaal zoals verwacht.


    There will be beauty from pain.



    Mary - Ook wel Marilyn door vrienden genoemd, een zestien jarig meisje uit Reading heeft een zeer christelijke familie. Tot haar tiende gehoorzaamde ze haar ouders, haalde goede cijfers op school en had veel vriendinnetjes waar ze dikwijls bij ging spelen. Tot ze op een dag bruut misbruikt werd door een vader, overigens ook een priester van een van haar beste vriendinnen. Omdat zij haar vriendin niet teleur wilde stellen, bleef zij bij haar slapen en kwam vaak langs. Zij werd twee jaar lang gewelddadig misbruikt en veranderde met de jaren van lief onschuldig meisje, naar een rebelse en tegendraadse tiener die niets te maken wilde hebben met het christendom, tot zware teleurstelling van haar ouders.
    Mary verfde haar haren, zette zelf haar piercings en droeg kledij en make-up die volgens de kerk niet acceptabel was. Wanneer hier iets van werd gezegd liep ze vaak weg en kwam dagen of weken later pas weer thuis zonder iets te laten horen. In die tijd leefde zij het ware 'Seks, drugs en rock 'n roll' leven.
    Zij probeert haar leven weer op de rails te krijgen, maar haar verleden lijkt haar in de weg te zitten...


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe