• Ooh wat zou ik graag terug naar die stad willen. Het is bijna een jaar geleden dat ik de Big Ben, de London Eye en Westminster Abbey voor het eerst in het echt zag en er heeel dichtbij was. Wat mis ik die stad vréselijk. Zijn jullie al eens in London geweest?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Al vier keer, I love England/London :3
    En ik ga misschien in januari weer hihi

    Maar ik ga de laatste tijd ook naar andere steden in Engeland (Manchester, Liverpool, Brighton, en Edinburgh in Schotland)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 22:01 ]


    As travars

    Joker schreef:
    Ik ga dit jaar met school, we mogen uitkiezen uit Londen, Berlijn, Parijs, Snowcamp in Oostenrijk en Dublin.
    LONDEN IT IS.

    Ik zou dan ook voor London kiezen (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Winterfell schreef:
    Ja D: Ik wil weer terug (no_chears)

    Ik ook D':


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik snap niet wat mensen zo leuk vinden aan Londen xd
    Ik ben er nooit geweest en hoef er ook nooit heen, alleen om mijn collectie Hard Rock Cafe shirts compleet te maken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben net terug voor m'n allereerste weekje Londen met school. Het was geweldig en het was gewoon eng hoe erg ik me er thuis voelde. Ik ben altijd al een stadmens geweest, maar Londen is gewoon hemels. Behalve de metro's en het verkeer dan. Werd een keer bijna aangereden. :'D Nee, I adore London. <3


    wth.

    Ik ga er 26 November heen!!


    Firm believer of all that is magic

    Mayfly schreef:
    Ik ben net terug voor m'n allereerste weekje Londen met school. Het was geweldig en het was gewoon eng hoe erg ik me er thuis voelde. Ik ben altijd al een stadmens geweest, maar Londen is gewoon hemels. Behalve de metro's en het verkeer dan. Werd een keer bijna aangereden. :'D Nee, I adore London. <3

    Hahaha! Hetzelfde hier. Ik voelde me er echt thuis.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Symbol schreef:
    (...)
    Hahaha! Hetzelfde hier. Ik voelde me er echt thuis.


    En de winkels! Die hebben ze hier alleen maar in Amsterdam misschien, maar echt, het was een hemel. De Topshop, Forever 21, Harrods, River Island... :9~ Oh, en Camden Market was ook geniaal.


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    En de winkels! Die hebben ze hier alleen maar in Amsterdam misschien, maar echt, het was een hemel. De Topshop, Forever 21, Harrods, River Island... :9~ Oh, en Camden Market was ook geniaal.

    De topshop heb ik nog een foto van, hahaaa :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mayfly schreef:
    (...)

    En de winkels! Die hebben ze hier alleen maar in Amsterdam misschien, maar echt, het was een hemel. De Topshop, Forever 21, Harrods, River Island... :9~ Oh, en Camden Market was ook geniaal.


    ja de camden market is echt gaaf!


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    ik ga eindelijk in april met school, ik ben zo blij want ik wil er al zoo lang heen!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Symbol schreef:
    (...)
    De topshop heb ik nog een foto van, hahaaa :')


    Ik heb daar een heel leuk bloemerig vestje/hesje van. :3

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 22:06 ]


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Ik heb daar een heel leuk bloemerig vestje/hesje van. :3

    Cool (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mayfly schreef:
    (...)

    En de winkels! Die hebben ze hier alleen maar in Amsterdam misschien, maar echt, het was een hemel. De Topshop, Forever 21, Harrods, River Island... :9~ Oh, en Camden Market was ook geniaal.


    Jaa ik vond Camden Town echt geweldig :3 Daar zat ik een keer heel dicht in de buurt hehe


    As travars

    Moriarty schreef:
    (...)

    Jaa ik vond Camden Town echt geweldig :3 Daar zat ik een keer heel dicht in de buurt hehe

    Camden Town hmmm ben ik niet geweest. Komt me ook niet bekend voor? (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.