• Ooh wat zou ik graag terug naar die stad willen. Het is bijna een jaar geleden dat ik de Big Ben, de London Eye en Westminster Abbey voor het eerst in het echt zag en er heeel dichtbij was. Wat mis ik die stad vréselijk. Zijn jullie al eens in London geweest?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Moriarty schreef:
    (...)

    Jaa ik vond Camden Town echt geweldig :3 Daar zat ik een keer heel dicht in de buurt hehe


    Zo leuk! :3 Ik loop er zelf altijd heel meisjesachtig bij met vintagestijltje en pasteltinten enzo, maar daar liepen ook van die hippe alleen-maar-zwart mensen rond en die vind ik zo leuk! M'n vriendinnen begonnen helemaal geïrriteerd te raken, omdat ik bij elke dude die langs liep zo zat van: 'Zag je dat?! Omg, geweldig.' :Y)


    wth.

    Symbol schreef:
    (...)
    Camden Town hmmm ben ik niet geweest. Komt me ook niet bekend voor? (krul)

    Als je naar Londen gaat, zeker een kijkje nemen! Er is een metrohalte precies daar, dus je komt er heel gemakkelijk. c:


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)
    Als je naar Londen gaat, zeker een kijkje nemen! Er is een metrohalte precies daar, dus je komt er heel gemakkelijk. c:

    Oooh okee. Of ben er wel geweest en vergeten. Dan heeft het me niet zo veel indruk gemaakt (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ben meteen naar Abbey Road gegaan, toen ik in Londen was (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mayfly schreef:
    (...)

    Zo leuk! :3 Ik loop er zelf altijd heel meisjesachtig bij met vintagestijltje en pasteltinten enzo, maar daar liepen ook van die hippe alleen-maar-zwart mensen rond en die vind ik zo leuk! M'n vriendinnen begonnen helemaal geïrriteerd te raken, omdat ik bij elke dude die langs liep zo zat van: 'Zag je dat?! Omg, geweldig.' :Y)


    hahaha jaa het is echt een beetje een "gothic achtige buurt" maar het is zoo gaaf om te zien, die sfeer enzo. En hahaha kan ik me voorstellen :Y)

    Alleen als ik weer ga in januari, ga ik voor de musical Wicked en de Doctor Who Experience :3


    As travars

    Ik ga donderdag *O*


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee nog niet, maar wil wel eens graag gaan.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Kyou schreef:
    Nee, nog nooit.


    Maar ik denk dat ik liever naar Edinburough of Glasgow ga als het in de UK moet.
    En anders Berlijn, Parijs, Köln, Frankfurt. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee, maar als het goed is ga ik volgend jaar met school :)


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik ben er een keer geweest.
    Ben verliefd geworden.
    Ik was altijd al verliefd op heel United Kingdom.
    En wilde steeds gaan met mijn zus.
    Maar zij stelde het uit.
    En toen ging ik met school.
    Heb het idee dat ik een deel van mij kwijt ben geraak die dag.
    Ik Mis London zo erg

    I'm in love with the United kingdom. <3
    Ik wil echt zo graag eens naar London...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja, al twee keer. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik mis Edinburgh enorm... Ik mis de uilen die overal zaten, de mensen, "Schotland the Brave", Graeme, ehm. Wat mis ik ookalweer niet?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ga er op mijn verjaardag naartoe met school (yeah)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Oke nu ben ik officeel jaloers! Ik wil ook zo graag echt naar London. En nee zoals je misschien al hebt gemerkt, ik ben nog nooit in London geweest en wat zou ik er graag naar toe willen gaan.