Ik vraag me af, hoe ging joun eerste zoen?
Hoe oud was je, wat had je verwacht, was de verwachting uitgekomen, en was je erg nerveus? :'D
Als je dit niet wilt neergooien op internet, dan is het begrijpelijk. x'D maar toch wil ik wat mensjes hun verhaal horen, ben erg nieuwsgierig! :'D
Hier mijn verhaal:
ik was 14, en het was met een meisje, op een schoolfeest.
1 woord:
VRE-SE-LIJK. kgdslhkleshsre don't even wanna talk about it. 
[ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 23:37 ]
“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Daar gaat 't me om
. Het is mooi dat men zulke waarden heeft en ze doorgeeft, maar dan niet alleen voor het ene geslacht en het andere niet. Om precies die reden heb ik een diepe haat tegen fundamentalisten, die teringhonden die landen als Saudi-Arabië en Iran regeren.
Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik had gelezen dat een voetballer in Saoudi-arabie was geweest en hij had een tattoo die zichtbaar was en toen werd die man opgepakt o.o Hij beinvloedde zogenaamd de jongeren daar. Srry, maar ik vind dat wel erg overdreven... Je kan toch zelf uitmaken of je het wil of niet? Of nog 1 ding; Ik had op het nieuws gezien dat vrouwen uit Iran ofzo volgens mij in Turkije kwamen op vakantie. Ze waren helemaal bedekt omdat ze geen open kleren mochten drsgen daar en toen ze er eenmaal waren deden ze helemaal open kleren aan :'D Mygod serieus...