• Ik had al wel zin in maar nu echt niet meer.

    De kerstboom is versierd en de uitnodigen voor het kerstdiner zijn de deur uit.

    Maar ik heb geen zin om met mensen die nooit iets voor me zijn geweest aan 1 tafel te gaan zitten en mijn broer te moeten missen.

    Heb jij er zin in?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Pffff, dat hele kerst. Ik ga gewoon en vind het saai, maar ik doe altijd heel aardig en lach gewoon om alles zodat ze me niet helemaal gaan ondervragen waarom ik zo chagrijnig ben en er geen zin in heb :Y)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nee niet echt nee. We gaan misschien de eerste dag Kerstmis gewoon naar een feest in Rotterdam en ik denk niet echt dat er dit jaar een kerstsfeer bij ons thuis zal zijn hoeveel lichtjes je opphangt noch hoeveel bomen je versierdt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Eledhel schreef:
    Pffff, dat hele kerst. Ik ga gewoon en vind het saai, maar ik doe altijd heel aardig en lach gewoon om alles zodat ze me niet helemaal gaan ondervragen waarom ik zo chagrijnig ben en er geen zin in heb :Y)


    comfort in c h a o s

    Ik heb helemaal niks met kerst,van mij part schaffen ze het af. Echt ik haat het, al dat schijnheilige gedoe.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind Kerst wel gezellig, ookal sta ik uren met mijn vader in de keuken het diner voor te bereiden ^^


    i put the fun in funeral

    Sinds ik in Nederland ben komen wonen, vind ik Kerst al verschrikkelijk. Zo fake en geforceerd allemaal. Het is gewoon gedwongen gezelligheid, die meestal ver te zoeken is. Maar dit jaar heb ik nog minder zin dan ooit.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rory schreef:
    Sinds ik in Nederland ben komen wonen, vind ik Kerst al verschrikkelijk. Zo fake en geforceerd allemaal. Het is gewoon gedwongen gezelligheid, die meestal ver te zoeken is. Maar dit jaar heb ik nog minder zin dan ooit.



    ^This too


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Het enige wat ik er leuk aan vind, is het eten. Verder vind ik het allemaal een hypocriet gedoe. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb er wel zin in! Kerstavond zijn we lekker thuis met z'n viertjes, 1ste kerstdag naar mijn moeder en 2de kerstdag bij me schoonmoeder. Voor ons geen gedwongen gezelligheid of schijnheilig gedoe want we houden het lekker rustig en klein met alleen onze ouders.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Als Kerst er eenmaal is, is het wel leuk.

    Ik vier het trouwens niet


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ah, ik heb er echt zin in, hihi. Stiekem hoop ik wel dat het gaat sneeuwen en alles, want dat vind ik gezellig - maar een stevige regenbui kan ik ook mee leven. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hmm, ik heb er best wel zin in.


    I think the f*ck I give, went that way. ->

    Ik heb zin in kerst, ga het lekker vieren met Nikki <3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wel : D Ik vier het met mijn familie en 's avonds ga ik uit met mijn vriendinnen, echt heel leuk! :9~


    Never run out of reasons to smile...

    Nah, op de eerste dag is mijn oma er en dat is echt een zeikwijf. En op de tweede dag komt de hele familie over de vloer, en aangezien ze allemaal boven de zestig zijn heb ik niet echt een klik met ze.
    Kerst is altijd afzien voor mij -_-


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.