• Urgh, ik ben 14, en ik heb nog nooit gezoend. Ik had er verder geen problemen mee maar.. Gister avond belde een vriendin van mij op, (zij weet niet dat ik nog niet ontgroent ben) en zei dat ze een jongen had ontgroent en het was VRESELIJK. En dat heeft ze aan iedereen doorverteld.
    Voor de mensen die het niet snappen;
    Ik heb nog nooit gezoend, en als ik voor de eerste keer gezoend word, ben ik bang dat ik het niet goed doe. En dat die jongen aan iedereen doorverteld dat ik het niet kan -.-
    Wat moet ik nu doen?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 10:50 ]

    Gewoon wachten tot er iemand voorbij komt, waarmee je zou willen zoenen en dan gewoon zoenen. Oefening baart kunst (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    Gewoon wachten tot er iemand voorbij komt, waarmee je zou willen zoenen en dan gewoon zoenen. Oefening baart kunst (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Doncaster schreef:
    Gewoon wachten tot er iemand voorbij komt, waarmee je zou willen zoenen en dan gewoon zoenen. Oefening baart kunst (:


    Maar ik kan het niet, ik weet niet eens hoe het moet o.O

    tjikkiengg schreef:
    (...)

    Maar ik kan het niet, ik weet niet eens hoe het moet o.O

    Dat probleem had ik dus ook, maar ik heb gewoon iets gedaan, haha


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Je moet je zo niet bang laten maken door die vriendin! Ik vind het persoonlijk gemeen dat ze dat heeft doorverteld. Als je de juiste jongen vindt waarmee je wilt kussen, dan moet je jou geen zorgen maken. Hij zal het dan niet doorvertellen dat het niet goed was of dergelijke. Maar misschien is het beter dat je het hem dan vertelt dat je nog niet gekust hebt ofzo, dan voel je jou beter dat hij het weet dat het misschien niet meteen goed gaat? Hij zal dat wel begrijpen (: Geduldig afwachten, het is heus niet erg dat je op je 14e nog niet gekust hebt. Dat is heel normaal


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik denk eigenlijk dat je niet weet of je het kan of niet, je hebt het immers nog nooit gedaan? Ik was er ook onzeker over, maar who cares? Gewoon ervan genieten. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Negligible schreef:
    Je moet je zo niet bang laten maken door die vriendin! Ik vind het persoonlijk gemeen dat ze dat heeft doorverteld. Als je de juiste jongen vindt waarmee je wilt kussen, dan moet je jou geen zorgen maken. Hij zal het dan niet doorvertellen dat het niet goed was of dergelijke. Maar misschien is het beter dat je het hem dan vertelt dat je nog niet gekust hebt ofzo, dan voel je jou beter dat hij het weet dat het misschien niet meteen goed gaat? Hij zal dat wel begrijpen (: Geduldig afwachten, het is heus niet erg dat je op je 14e nog niet gekust hebt. Dat is heel normaal

    Negligible schreef:
    Je moet je zo niet bang laten maken door die vriendin! Ik vind het persoonlijk gemeen dat ze dat heeft doorverteld. Als je de juiste jongen vindt waarmee je wilt kussen, dan moet je jou geen zorgen maken. Hij zal het dan niet doorvertellen dat het niet goed was of dergelijke. Maar misschien is het beter dat je het hem dan vertelt dat je nog niet gekust hebt ofzo, dan voel je jou beter dat hij het weet dat het misschien niet meteen goed gaat? Hij zal dat wel begrijpen (: Geduldig afwachten, het is heus niet erg dat je op je 14e nog niet gekust hebt. Dat is heel normaal

    tjikkiengg schreef:
    (...)

    Maar ik kan het niet, ik weet niet eens hoe het moet o.O

    Je moet de jongen de leiding laten nemen dan. Hij leidt jou wel en dan moet het wel lukken (: Niet stressen en erbij nadenken, gewoon doen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dude, ik ben 17, ik heb nog nooit gezoend. You know what. I don't care. Ik zie het wel, gewoon zien wat op je pad komt en als het klikt gewoon doen. Nou en als het niet gaat, als diegene van je houdt of om je geeft boeit het hem niet.


    SLOAN.

    de jongen waarmee ik voor het eerst zoende was vreselijk
    hij zei dat ik niet kon zoenen, terwijl hij net een wasmachine was, iew
    maar niet stressen, het lukt vast wel

    TwiSparkle schreef:
    de jongen waarmee ik voor het eerst zoende was vreselijk
    hij zei dat ik niet kon zoenen, terwijl hij net een wasmachine was, iew
    maar niet stressen, het lukt vast wel


    Ja kijk ik ben bang dat hij dat dan zegt ;']

    ik ben ook nog 14 en ik heb nog nooit gezoend =.=' gewoon wachten het is niet opeens dat iemand uit de lucht komt vallen en je kust C:.


    Shoganai i ne~

    tjikkiengg schreef:
    (...)

    Ja kijk ik ben bang dat hij dat dan zegt ;']


    dat doet ie vast niet
    en als hij weet dat het jou eerste zoen is, dan kan hij het je echt niet kwalijk nemen

    AppleCider schreef:
    ik ben ook nog 14 en ik heb nog nooit gezoend =.=' gewoon wachten het is niet opeens dat iemand uit de lucht komt vallen en je kust C:.


    he, was het maar zoo ;d