• Ja ik heb dus al een tijdje een iPhone 4 en nu was ik gisteren op een feest en m'n iPhone begon helemaal raar te doen. Hij reageerde nergens meer op en ik heb het maar gelaten voor wat het was op dat moment, maar hij deed niets meer, het touchscreen deed het niet meer normaal en al m'n apps begonnen te trillen.
    Toen ik thuis kwam heb ik mijn iPhone gereset, maar nu doet mijn lock/aan- uit knop het niet meer. Ik kan er nog op drukken en ik hoor een klikgeluidje, maar mijn telefoon reageert hier niet op.
    Heeft iemand met een iPhone ditzelfde probleem gehad en weet iemand wat je eraan kan doen behalve repareren? Want mijn garantie is al verlopen.
    Alvast bedankt,


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb het met mijn ipod gehad en die heeft het vervolgens nooit meer gedaan :Y) Aka, it's dead. Ga naar de applestore, daar zullen ze je vast kunnen helpen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik heb het met mijn ipod gehad en die heeft het vervolgens nooit meer gedaan :Y) Aka, it's dead. Ga naar de applestore, daar zullen ze je vast kunnen helpen.

    Aaah meen je niet!? Dat is echt balen en het is vooral kut omdat het echt zomaar uit het niets was!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    KIGH schreef:
    (...)
    Aaah meen je niet!? Dat is echt balen en het is vooral kut omdat het echt zomaar uit het niets was!


    Yup. Ding was nog geen jaar oud en mijn garantie was nét afgelopen. Gebeurde op vakantie, ik was niet bepaald blij. Dag dag geld :Y) Maar ik raad je echt aan om, als het morgen nog niet opgelost is, zo snel mogelijk naar een applestore of waar je hem gekocht hebt te gaan. Zou een klein probleem kunnen zijn, maar ook iets dat gewoon gerepareerd moet worden. Hoop voor je dat het niet hetzelfde is als mijn ipod x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Yup. Ding was nog geen jaar oud en mijn garantie was nét afgelopen. Gebeurde op vakantie, ik was niet bepaald blij. Dag dag geld :Y) Maar ik raad je echt aan om, als het morgen nog niet opgelost is, zo snel mogelijk naar een applestore of waar je hem gekocht hebt te gaan. Zou een klein probleem kunnen zijn, maar ook iets dat gewoon gerepareerd moet worden. Hoop voor je dat het niet hetzelfde is als mijn ipod x]

    Oh ja dan is het al helemaal balen! Was het duur om hem te laten maken? Ik hoop maar dat het niet iets heel ergs is, maarja het zal vast wel weer!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    KIGH schreef:
    (...)
    Oh ja dan is het al helemaal balen! Was het duur om hem te laten maken? Ik hoop maar dat het niet iets heel ergs is, maarja het zal vast wel weer!


    Hij kon niet gemaakt worden, hij was gewoon opeens kapot x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Hij kon niet gemaakt worden, hij was gewoon opeens kapot x]

    Aaah wat erg zeg! Maar kon jij er nog wel op klikken of was dat ook niet meer mogelijk? Want zo wel dan weet ik waar ik me een beetje op voor moet bereiden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    KIGH schreef:
    (...)
    Aaah wat erg zeg! Maar kon jij er nog wel op klikken of was dat ook niet meer mogelijk? Want zo wel dan weet ik waar ik me een beetje op voor moet bereiden.


    Nee, eerst flipte hij helemaal, zoals bij jou ook zo was. Toen gereset en toen stond hij in lockmodus vast en kon ik er helemaal niks meer mee.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Nee, eerst flipte hij helemaal, zoals bij jou ook zo was. Toen gereset en toen stond hij in lockmodus vast en kon ik er helemaal niks meer mee.

    Oké, dat had ik dus gelukkig niet ik kan verder wel alles alleen die knop doet het dan niet meer, maar dat is wel echt balen en dan vooral omdat ie meteen helemaal weg is!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb ook een iphone 4 en heb een ipod touch 4 gehad alleen ik heb eigenlijk nooit ergens last van gehad. Dit is wel heel vervelend zeg. Ik zou ook naar de Applestore gaan, die kunnen teminste vertellen wat er mee aan de hand is.


    I still think of the guitar bible.

    Dat is een van de vele redenen waarom ik die Apple-troep niet koop. Ik heb een mp4 van Walkman & Sony en een mobiel van Samsung. Ze doen het allebei hartstikke goed en ik heb die dure zooi echt niet nodig.


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    Dat is een van de vele redenen waarom ik die Apple-troep niet koop. Ik heb een mp4 van Walkman & Sony en een mobiel van Samsung. Ze doen het allebei hartstikke goed en ik heb die dure zooi echt niet nodig.

    Tja, de voorwerpen die ik koop bij Apple die doen het ook gewoon goed hoor. Je moet gewoon pech hebben als er een keer iets verkeerds met je telefoon ofzo gebeurd. Dan hoeft het niet meteen troep te zijn.


    I still think of the guitar bible.

    Dit is nou eenmaal met apple, de enige optie zoasl Yoda al zei: ga naar de applestore en koop desnoods een nieuwe mocht je natuurlijk geld hebben...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Tja, dat is Apple... :W


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel