• Urgh, ik ben 14, en ik heb nog nooit gezoend. Ik had er verder geen problemen mee maar.. Gister avond belde een vriendin van mij op, (zij weet niet dat ik nog niet ontgroent ben) en zei dat ze een jongen had ontgroent en het was VRESELIJK. En dat heeft ze aan iedereen doorverteld.
    Voor de mensen die het niet snappen;
    Ik heb nog nooit gezoend, en als ik voor de eerste keer gezoend word, ben ik bang dat ik het niet goed doe. En dat die jongen aan iedereen doorverteld dat ik het niet kan -.-
    Wat moet ik nu doen?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 10:50 ]

    Schat, ik ben op mijn 17de ontgroent en iedereen zoent goed. De ander moet gewoon wennen aan hoe je zoent. Als iemand vertelt dat je het niet kunt is diegene gewoon een mongool en als je dat ook nog eens gaat doorvertellen dan ben je echt zielig.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 15:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je leert het wel (: En eh.. iedereen zoent anders hè, dus eigenlijk kun je het helemaal niet verkeerd doen. :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Je moet niet zo bang zijn echt niet. Weetje hoeveel mensen van jou leeftijd - ik bijvoorbeeld- nog niet gezoend hebben. Dat is dus zoo niet raar, of wat dan ook. En als je het niet kan, who cares? Echt, laat die mensen. En als je vriendin dan opeens heel dom gaat doen tegen als ze er later achter komen dat je niet kan zoenen weet je ook gelijk dat zij niet een seen goeie vriendin is. Maar ja, je moet echt gewoon niet bang zijn. Gewoon wachten, en als er dan een leuke jongen is, zoenen, ik denk niet dat hij aan iedereen dan door zou vertellen dat je niet kan zoenen ofzo.. En wat weet die gozer nou weer van zoenen af.

    En misschien kan je vriendin zelf al helemaal niet zoenen en deed die jongen het juist goed..

    Ik heb ook nog nooit gezoend, maar ik denk dat het gewoon vanzelf gaat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Geeft toch niet joh? Ik was ook 15 bij de eerste zoen.. En iedereen moet het leren toch?? Geen zorgen over maken, gebeurt vanzelf wel!

    Wat maakt het uit. Dat wijf is gewoon een eigenwijze snol.
    Als die jongen jou ook leuk vind , dan zal hij heus geen grapjes gaan maken.


    Firm believer of all that is magic

    Omg, waar mensen zich druk om maken nowadays. -.-'
    Meisje, ik zelf ben ook 14 en ik snap niet waarom jij je daar zo druk over maakt. Ten eerste; alsof jij de enige bent die nog nooit heeft gezoend (en dus geen ervaring heeft) en ten tweede; wacht er gwn nog mee, je hebt tijd zat. Ik ga de komende 10 jaar niemand zoenen dus. ;P

    Wel, dat probleem heb ik dus ook. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    niet in paniek raken, de zeggen allemaal dat het vanzelf gaat.
    Als hij het doorlult, wat niet echt een actie is voor jongens. En als die dat wel doet, geef je hem een bitchklap! haha x)

    ik heb hetzelfde probleem en ben ook 14 (: (but i dont really care)


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Je moet niet zo stressen. Het is niet zo'n big deal als iedereen altijd denkt. Gewoon genieten van het moment als het daar is en doen wat goed voelt. Het gaat dan vanzelf ;)


    Bored.

    Niet zo stressen. Het komt vanzelf wel. Ik was/ben er zelf ook nog wel onzeker over. Maar probeer je erover heen te zetten. Het is namelijk nergens voor nodig ( ;


    Only those who listen can hear

    De jongen waar jij mee zoent is misschien ook nog nooit gezoend, en maakt zich ook druk.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Je eerste kus hoeft toch niet perfect te zijn?
    Je eerste is je leukste kus, want het gaat bijna altijd verkeerd,
    Je kan er later altijd om lachen (: