• Ik heb een jongen op msn en die zit aldoor van sgatj.. Moppie ect. Maar hij heeft al een vriendin dus ik vroeg aan hem. Waarom zeg je dat? Hij: Omdat ik je leuk vind. k: 2dingen. . Jij heb een vriendin.2. Je kent me niet. Hij: Nou en k vind jou leuker dan mijn vriendin en ik ken je goed genoeg.

    ik: Du dan weet je ook dta ik een vriend heb,,


    Maarnu zithij de hele tijd van.. Maak het uit. Ik wi met je. Maar dat vind ik dus echt irritant.. Wet iemand wat ik moet doen??

    Xx

    Lang leve de blok-knop.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Blokken xD
    nee dat had ik ook met zo'n gastje en die zei ook hvj enzo xD Maar ik heb die gewoon gelaten en niet op gereageerd. Of ik zei ik weet dat je me leuk vind, wel ik jou niet. Ik weet dat ik perfect ben klaar oké xD En toen wassie stil.


    Why don't you break my heart

    Ik denk dat je hem gewoon moet blokken. Of zeggen dat je hem niet moet. Gewoon direct zijn. x'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blokkerdeblok :)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    niks :P
    Zeg hem da hij uu met rust moet laten,& als het uu echt iriteert dan kunt ge de gesprekken opslagen en aan uu vriend laten lezen,of aan zijn vriendin ;)
    en dan zal hij wel 2x nadenken voor hij nogis zo'n dinge begint te zegge :D

    xx


    everybody needs a song.

    niks :P
    Zeg hem da hij uu met rust moet laten,& als het uu echt iriteert dan kunt ge de gesprekken opslagen en aan uu vriend laten lezen,of aan zijn vriendin ;)
    en dan zal hij wel 2x nadenken voor hij nogis zo'n dinge begint te zegge :D

    xx


    Ik heb het hem al latenlezen..

    Hij was er niet blij mee.. x']

    Xx

    Lang leve de blok-knop.


    x] IDD!

    LANG LEVEN DE BLOK EN VERWIJDER KNOP. ¬¬


    don't Worry...Be gay.

    gewoon laten lulle niks van aantrekken of gewoon simpel:
    blokken :D

    xxx


    Uzumaki Naruto<3

    ik zou nog niet eens meer met hem praten... helemaal mee eens blokken die handel

    Blokken, verwijderen :d


    I recycle my thoughts.

    Blokkeren, want als je het voor hem hebt uitgemaakt zegt hij toch: "Haha, dat heb ik niet gezegd! Ik blijf bij mijn vriendin."

    Weetje?

    Blokkeren en verwijderen en never meer contact zoeken ;).

    En dan denken: Zo die ziet me nooit meer online ;)

    Dadelijk is het een vieze pedo :X


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    je moet m gewoon erest ff dlink de waarheid vertellen.. en dan gewoon lekker blokken!!!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Weetje?

    Blokkeren en verwijderen en never meer contact zoeken ;).

    En dan denken: Zo die ziet me nooit meer online ;)

    Dadelijk is het een vieze pedo :X

    mahhaha
    die laatste smiley maakt t af :d


    I recycle my thoughts.