• De stelling van vandaag luidt:
    Euthanasie zou verboden moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Wat is euthanasie ? (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Ja, wat is dat? ^^


    -

    eyesofice schreef:
    Wat is euthanasie ? (cat)

    Mensen laten sterven omdat ze bv. veel pijn hebben, weinig kans op overleven, etc. Maar alleen als ze het zelf willen, of familieleden.

    Tegen.
    Waarom mensen laten afzien, en gewoon in hun bed laten liggen, zonder dat ze nog iets kunnen doen.
    Het is hun leven, dus als zij willen sterven, vind ik dat dat hun volste recht is.
    En dat wij het moeten begrijpen als mensen veel pijn hebben.

    Ik ben er alleen tegen, als diegene zelf heeft aangegeven het te willen. Dat geldt voor zowel een mens als een dier.
    Maar als ze het niet willen, dan ook echt niet doen. Als ze bijvoorbeeld kanker hebben en weten dat ze niet lang zullen leven.. Dan moeten ze genieten van de laatste dagen.


    -

    xFantasy schreef:
    Tegen.
    Waarom mensen laten afzien, en gewoon in hun bed laten liggen, zonder dat ze nog iets kunnen doen.
    Het is hun leven, dus als zij willen sterven, vind ik dat dat hun volste recht is.
    En dat wij het moeten begrijpen als mensen veel pijn hebben.

    tegen, er zijn mensen die echt wel veel pijn hebben en ik vind dat als ze het echt willen, ze het recht hebben en euthanasie aan te vragen en te krijgen


    You're a star in heaven.

    Tegen, ik vind dat mensen moeten kunnen kiezen wanneer ze leven of sterven [tot op zekere hoogte]. Als iemand met ondraagelijke pijn leeft maar niet komt te overleden en het gewoon niet meer aankan, dan vind ik dat euthanasie moet kunnen, maar er moeten wel strenge richtlijnen over zijn. Ivm het te makkelijk beslissen voor bijvoorbeeld een familielid die dat zelf niet meer kan.


    Wie du mir, so ich dir.

    Nee,het moet niet verboden worden.

    Tegen. Laat mensen hun eigen keuzes maken.

    Prodigy schreef:
    Tegen. Laat mensen hun eigen keuzes maken.

    Mee eens :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Prodigy schreef:
    Tegen. Laat mensen hun eigen keuzes maken.


    Idd


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    xFantasy schreef:
    Tegen.
    Waarom mensen laten afzien, en gewoon in hun bed laten liggen, zonder dat ze nog iets kunnen doen.
    Het is hun leven, dus als zij willen sterven, vind ik dat dat hun volste recht is.
    En dat wij het moeten begrijpen als mensen veel pijn hebben.

    Neen!


    death to the one at the end of the serenade.

    xFantasy schreef:
    Tegen.
    Waarom mensen laten afzien, en gewoon in hun bed laten liggen, zonder dat ze nog iets kunnen doen.
    Het is hun leven, dus als zij willen sterven, vind ik dat dat hun volste recht is.
    En dat wij het moeten begrijpen als mensen veel pijn hebben.


    You'll never dream alone. <3