• Dat ik mijn stalkster weer sie,dat ik moet singen met musiek en dat ik morgen me klote voel x3

    whoehoe
    sorry da ge-whoehoe sloeg nergens op mr goed x3

    en da singen wordt nie leuk want ik heb sere keel o_o


    We can only learn to love by loving.

    Agossie ,mijn hailey :'(


    Crack a bottle

    Ge gewoon niet naar school? >< Nééj, das geen goed idee. Ik heb echt geen sin om naar school te gaan! o_O


    What you see, is what you get.

    stalkster? Ö ; Nouja, als je keelpijn hebt moet je warme melk drinkeeeeeeeen ;D warme, chocomelk Ö
    (A) Ok, dit was heel nutteloos, Maarja Ö heb zin om overal reacties achter te laten x'D


    Listen to what we're not saying..

    En ik heb morgen een proefwerk Nederlands. Weg 2 uur uitslapen >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Ge gewoon niet naar school? >< Nééj, das geen goed idee. Ik heb echt geen sin om naar school te gaan! o_O


    whaha mijn siekte speelt weer op

    SHIT
    k heb morgen ook nog is gym ;l vn een seksistische mogool :X


    We can only learn to love by loving.

    stalkster? Ö ; Nouja, als je keelpijn hebt moet je warme melk drinkeeeeeeeen ;D warme, chocomelk Ö
    (A) Ok, dit was heel nutteloos, Maarja Ö heb zin om overal reacties achter te laten x'D


    ja man ik word gestalkt door een harajuku wijf o_o en en ik lust geen warme melk en chocomelk is bah x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik moet morgen pas om half 11 beginnen, maar daar tegenover ben ik pas half 5 uit... Eerst moest ik half 9 beginnen en was ik kwart voor 2 uit! Haat aan de kutmensen!


    Your make-up is terrible

    chocomelk is bah x3



    ZEG DAT NOOIT MEER :|


    Crack a bottle

    (...)


    ZEG DAT NOOIT MEER :|


    chocomelk is bah x3

    @Teddy
    ik moet om half 9 beginne en 3 uur uit


    We can only learn to love by loving.

    (...)


    ZEG DAT NOOIT MEER :|


    Inderdaaaad! Liefde aan chocomelk!


    Your make-up is terrible

    Ik ga morgen niet naar school toe. Ik heb het al gezegd, Hailey ;)
    Ik ben Juul btw.

    (...)

    chocomelk is bah x3

    @Teddy
    ik moet om half 9 beginne en 3 uur uit


    ZE ZEI HET WEER [/stikt]


    Crack a bottle

    (...)

    chocomelk is bah x3

    @Teddy
    ik moet om half 9 beginne en 3 uur uit


    Dan heb je tenminste nog een beetje middag x] Ik heb gewoon geen sociaal leven meer omdat ik 3 dagen in de week pas om half 5 uit ben! =[


    Your make-up is terrible

    (...)

    ja man ik word gestalkt door een harajuku wijf o_o en en ik lust geen warme melk en chocomelk is bah x3


    o.O Nouja ; & dan hebben we een klein technisch problemo; geen melk --> dusz dan moet je de hele avond niets meer zeggen (A) Maar dat is wrs ook niet zo handig ;o ;s


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    o.O Nouja ; & dan hebben we een klein technisch problemo; geen melk --> dusz dan moet je de hele avond niets meer zeggen (A) Maar dat is wrs ook niet zo handig ;o ;s


    whaha da houk nie vol
    ik moe nog hw make en dan gak meesinge met mijn cd vn kelly clarkson o_o dus gheghe x3


    We can only learn to love by loving.