• Vinden jongens dunne meisjes mooier?
    Want dan wil ik wel graag dun zijn. Ik moet echt en vriendje nu.

    *heeft het hele topic doorgelezen*
    there's a word for your actions:
    S.L.E.T.
    srsly geniet van je jeugd nu het nog kan. je hebt nog niet eens seksuele voorlichting gehad en weet waarschijnlijk niet eens hoe de pil werkt .__. als je zwanger wordt of een soa krijgt kom dan niet hier janken


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Eh, beste mensen, zullen we eventjes terug gaan naar het onderwerp van het topic aub?


    Life is hard and then we die

    Oke een vraag: Wáárom wou je in godsnaam seks met hem?


    hey kijk ik weet niks!

    Hmm, een raar kind hebben we hier.
    Kan je moeder het wel hendelen als je over een jaar met een kind daar bent, moet ze voor NOG meer mensen verzorgen.


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Scherzinger schreef:
    Heb je en vader?


    k woonde bij mijn vader omdat mijn moeder 'niet goed voor me kon zorgen' eerst. maar de wet is er eindelijk achter dat mijn moeder normaler is dan mijn vader. ennuh mijn moeder vind baby's niet erg. want mijn stiefzus heeft ook en baby. maar ik kijk wel uit.

    iets gemist toen ik weg was o.o *gaat topic doorlezen*


    Shoganai i ne~

    Maliker schreef:
    (...)

    k woonde bij mijn vader omdat mijn moeder 'niet goed voor me kon zorgen' eerst. maar de wet is er eindelijk achter dat mijn moeder normaler is dan mijn vader. ennuh mijn moeder vind baby's niet erg. want mijn stiefzus heeft ook en baby. maar ik kijk wel uit.


    "Oh ik ben mijn moeder ZO dankbaar dat ze ZO hard voor ons werkt"
    "Maar als ze voor NOG een baby duizende euro's moet gaat uitgeven vind ze dat VAST niet erg"

    Er zit geen logica in.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 15:27 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rapidasshh schreef:
    Hmm, een raar kind hebben we hier.
    Kan je moeder het wel hendelen als je over een jaar met een kind daar bent, moet ze voor NOG meer mensen verzorgen.


    Nadruk op kind.
    @Maliker; Hoezo is je moeder normaler dan je vader dan?
    En waarom woon je in godsnaam bij je moeder als ze eerst niet voor je kon zorgen?


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    140497x schreef:
    What the fuck bro.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik vraag het nog 1 keer lief; Ontopic a.u.b.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 15:28 ]


    Life is hard and then we die

    Nope jongens houden niet echt van sprietjes (krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    PUKKELx DING schreef:
    Ik vraag het nog 1 keer lief; Ontopic a.u.b.


    Sorry! o.o *totaal over jouw eerste post heengekeken*

    Ik verlaat dit topic, want ik kan toch niet on-topic blijven.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 15:30 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maliker schreef:
    (...)

    k woonde bij mijn vader omdat mijn moeder 'niet goed voor me kon zorgen' eerst. maar de wet is er eindelijk achter dat mijn moeder normaler is dan mijn vader. ennuh mijn moeder vind baby's niet erg. want mijn stiefzus heeft ook en baby. maar ik kijk wel uit.


    ik weet noe hoe oud jouw stiefzus is, maar die is waarschijnlijk stukken ouder dan jij, als zij ook nog minderjarig is kan het ook niet
    maar jij bent 12, en dan al een kind
    ben ik ff blij dat ik jouw moeder niet ben

    Move over Hale and Horrorshit; here is de 12 JARIGE; Maliker!!! --

    Ontopic: Jongens vallen volgens mij niet op sprietjes :S Want zoals vele zeggen jongens en kontjes (nerd) Jaja dat is en mooie kombinatie (Y) En hele dunne dames hebben dat niet. :Y)


    'Je mag dan wel geboren zijn zonder vleugels, maar hou ze alsjeblieft niet tegen om te groeien' - Coco Chanel

    Is dit een grote grap, or?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.