• Even een vraag. Weet iemand een goede grátis download site daarvoor?
    Ik zou je heel erg dankbaar zijn (krul)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Voor spulletjes bedoel je?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Karl schreef:
    Voor spulletjes bedoel je?

    Nee het spel zelf (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Symbol schreef:
    (...)
    Nee het spel zelf (:


    Ooh oké (; Ikzelf heb 'm gewoon van thepiratebay, maar heb wel goed moeten zoeken (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Karl schreef:
    (...)

    Ooh oké (; Ikzelf heb 'm gewoon van thepiratebay, maar heb wel goed moeten zoeken (:

    Wil je de link geven? :$


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Karl schreef:
    (...)

    Ooh oké (; Ikzelf heb 'm gewoon van thepiratebay, maar heb wel goed moeten zoeken (:

    Wil je de link geven? :$


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Symbol schreef:
    (...)
    Wil je de link geven? :$


    Google "thepiratebay"

    links geven mag niet


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Google "thepiratebay"

    links geven mag niet

    Oooh jammer.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Maar downloaden blijft vaak niet goed gaan hoor! Want als hij een update nodig heeft dan flipt je download hem...
    Zelf hou ik ook niet van orginelen maar ik heb wel ene goedkopere oplossing gevonden. Ik heb de sims 3 van een vriendin geleent. En toen zelf een uitbreidings pakket gekocht. Op die manier kan je het gewoon zpelen en heb je een cd die je daarvoor nodig hebt. ;) maar zonder de orginele loopt het vaak vast en kan je het na een tijdje helemaal niet meer spelen, Ik hoop dat je er wat aan hebt ;)


    Talent is worthless unless exercised

    BeyondBelief schreef:
    Maar downloaden blijft vaak niet goed gaan hoor! Want als hij een update nodig heeft dan flipt je download hem...
    Zelf hou ik ook niet van orginelen maar ik heb wel ene goedkopere oplossing gevonden. Ik heb de sims 3 van een vriendin geleent. En toen zelf een uitbreidings pakket gekocht. Op die manier kan je het gewoon zpelen en heb je een cd die je daarvoor nodig hebt. ;) maar zonder de orginele loopt het vaak vast en kan je het na een tijdje helemaal niet meer spelen, Ik hoop dat je er wat aan hebt ;)

    Oooh okee dan vraag ik aan iemand die ik ken wel of zij het voor mij op een cd zet (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Als je de sims niet koopt, krijg je geen updates. En dat heeft EA heel slim aangepakt. Als je namelijk geen serial code hebt, een ORGINELE. dan krijg je maar 50% van het spel. En ik kan je vertellen, dat is saaaai. Me vriendin heeft laatst het echte spel gekocht, en dat is heeeeel anders als de gedownloadde. Veel leuker.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Als je de sims niet koopt, krijg je geen updates. En dat heeft EA heel slim aangepakt. Als je namelijk geen serial code hebt, een ORGINELE. dan krijg je maar 50% van het spel. En ik kan je vertellen, dat is saaaai. Me vriendin heeft laatst het echte spel gekocht, en dat is heeeeel anders als de gedownloadde. Veel leuker.

    Ooh okee dan vraag ik het spel misschien voor Sinterklaas aan mijn oma (:


    It's going to be difficult, but not impossible.