• Vinden jongens dunne meisjes mooier?
    Want dan wil ik wel graag dun zijn. Ik moet echt en vriendje nu.

    Scherzinger schreef:
    (...)

    Ik wil het niet voor haar opnemen.
    Maar ze weet niet wat ze doet.
    Maliker, misschien moet je toch is met iemand gaan praten...


    Mag ik jou adopteren? ALSJEBLÍÍÍÍÍÍÍÍEFT?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Maliker schreef:
    (...)

    Hoezo moet ik met iemand gaan praten?
    Waar bemoei je je mee?
    Je bent ook 12. Dus laat me gewoon.

    Ze geeft je alleen advies, als je zo volwassen was geweest had je niet zo gereageerd en had je geweten wat je met advies hoort te doen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Maliker schreef:
    (...)

    Hoezo moet ik met iemand gaan praten?
    Waar bemoei je je mee?
    Je bent ook 12. Dus laat me gewoon.


    Dude? Jij plaatst topics.
    Weetje.. je denkt nu 'stoer' te zijn met je seks en vriendjes. Maar ik weet zeker dat jij ook nog gewoon met Barbies speelt enzo. Je houdt jezelf voor de gek met die 18-jarige. Come on.. Hij is gewoon ziek in ze kop. En dat word jij ook nog als je zo door gaat. Get a life honey.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Maliker schreef:
    (...)

    Hoezo moet ik met iemand gaan praten?
    Waar bemoei je je mee?
    Je bent ook 12. Dus laat me gewoon.


    maar zij heeft geen seks op haar leeftijd, jij wel

    "Als ik ooit zo'n kind krijg, zet ik haar voor elk aannemelijk bod te koop op www.zwartemarktplaats.nl."
    Jochem Meyer.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    "Als ik ooit zo'n kind krijg, zet ik haar voor elk aannemelijk bod te koop op www.zwartemarktplaats.nl."
    Jochem Meyer.


    Leuke quote, maar ik verwijs je toch naar de ouders, plus haar opvoeding...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Het komt vanzelf wel. Je hebt nog een heel leven voor je.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Leuke quote, maar ik verwijs je toch naar de ouders, plus haar opvoeding...


    Tja. Ik zou het echt niet goed vinden als mijn kind op haar elfde al seks zou hebben... Ik ben daar te beschermend voor en ik weet dat je er dan gewoon nog niet klaar voor bent. "Jahoor schatje, ga maar lekker neuken hoor, maar ben je vóór het avondeten weer thuis?"

    NO. Not my cup of tea.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    dus kort samengevat:

    je bent 12, je hebt op je 11de sex gehad met iemand van 18.
    je wil een vriendje, daarom wil je dunner worden.
    en je kleed je als een 16 jarige?

    waar gaat de wereld toch heen?
    tell me why!


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    what the fuck.. dun zijn heeft niks te maken met vriendjes


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Scherzinger schreef:
    (...)

    Dude? Jij plaatst topics.
    Weetje.. je denkt nu 'stoer' te zijn met je seks en vriendjes. Maar ik weet zeker dat jij ook nog gewoon met Barbies speelt enzo. Je houdt jezelf voor de gek met die 18-jarige. Come on.. Hij is gewoon ziek in ze kop. En dat word jij ook nog als je zo door gaat. Get a life honey.


    hij is niet ziek. hij is mijn allerbeste vriend. we hebben heel lang en relatie gehad en mijn moeder vond het goed. ik speel niet meer met barbies omdat ik zoals ik al had gezegd me veel ouder voel. ik doe niet stoer omdat ik seks heb maar gewoon omdat ik wil praten. maar als sommige mensen dat neit begrijpen. laat dan maar.

    Basecca schreef:
    (...)

    Tja. Ik zou het echt niet goed vinden als mijn kind op haar elfde al seks zou hebben... Ik ben daar te beschermend voor en ik weet dat je er dan gewoon nog niet klaar voor bent. "Jahoor schatje, ga maar lekker neuken hoor, maar ben je vóór het avondeten weer thuis?"

    NO. Not my cup of tea.


    Dat is mijn punt. :Y) Het feit dat ze denkt dat het oké is om op de leeftijd al sex te hebben met oudere jongens (waarschijnlijk zonder condoom), is in mijn ogen een gebrek aan opvoeding.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oke guys. Jongens houden er niet van als een meisje mager is. Klaar enter. (cat)


    SLOAN.

    Maliker schreef:
    (...)

    hij is niet ziek. hij is mijn allerbeste vriend. we hebben heel lang en relatie gehad en mijn moeder vond het goed. ik speel niet meer met barbies omdat ik zoals ik al had gezegd me veel ouder voel. ik doe niet stoer omdat ik seks heb maar gewoon omdat ik wil praten. maar als sommige mensen dat neit begrijpen. laat dan maar.


    sorry hoor, maar vind je het heel erg dat wij het niet normaal vinden dat je al seks hebt op je 11e, en dat dan nog wel met iemand van 18

    Maliker schreef:
    (...)

    hij is niet ziek. hij is mijn allerbeste vriend. we hebben heel lang en relatie gehad en mijn moeder vond het goed. ik speel niet meer met barbies omdat ik zoals ik al had gezegd me veel ouder voel. ik doe niet stoer omdat ik seks heb maar gewoon omdat ik wil praten. maar als sommige mensen dat neit begrijpen. laat dan maar.


    Je móéder vond het goed?! Wat voor ouders heb jij... Arm kindje...
    Ik vind het best wat dat ik vrienden heb die zo oud zijn, maar daar ga ik niet mee naar bed! Daarmee ga ik huiswerk maken ofzo, of een keer naar de bios. Maar ja, een leeftijdsverschil van zeven jaar, valt toch nog best mee? NO. Ik snap bést dat je je ouder voelt enzo, had ik ook, maar ik ging me niet volsmeren met make-up...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!