• Vinden jongens dunne meisjes mooier?
    Want dan wil ik wel graag dun zijn. Ik moet echt en vriendje nu.

    Maliker schreef:
    Wat maakt mijn leeftijd nou weer uit? Ik heb allang vriendjes gehad.
    Ik ben gewoon al heel lang single. Vind ik niet leuk meer.

    Dude, dus als er nu een jongen naar jou toe komt, en die zegt dat hij jou leuk vindt.. Vind jij hem dan ook gelijk leuk?
    Het is sowieso raar dat je nu persé een vriendje moet.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Vraag het ze, zou ik zeggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik lach je nu best wel hard uit. Van mij mag je vermageren, hoor, dat vermindert je kans op vriendjes. Maar als je ze 'allang' hebt gehad op je twaalfde, waarom snak je er dan naar om een vriendje te hebben. Alsof hij je naakt gaat zien op die leeftijd. Oeps.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vind dit een niet zo gezellig topic. Jongens houden uiteindelijk gewoon van je innerlijk. Punt. Je bent 12 en hebt nog helemaal geen vriendje nodig.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Waarom wil je eigelijk zo graag een vriendje? o_O
    gewoon , omdat je dan kan zeggen 'Hee ik heb een vriendje' ?
    Want dat is best wel dom ;$

    vind je niet dat je een beetje te jong bent voor een vriendje ...


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Colibre schreef:
    Ik lach je nu best wel hard uit. Van mij mag je vermageren, hoor, dat vermindert je kans op vriendjes. Maar als je ze 'allang' hebt gehad op je twaalfde, waarom snak je er dan naar om een vriendje te hebben. Alsof hij je naakt gaat zien op die leeftijd. Oeps.


    Pff.. ben al verder dan leeftijdgenoten. Waarom is het raar als je al ontmaagd bent op je 12e?

    oke, dit slaat dus nergens op
    jongens vinden dunne meisjes echt niet aantrekkelijk
    er was ooit een jongen die wilde dat ik dikker werd (ja, mn neus) maar daar gaat het nu niet om
    en wrm MOET jij een vriendje ??

    Je hebt geen vriendje nodig, je moet lekker buitenspelen en met barbie's spelen. Ik vind het een raar topic, maar oké, jongens vinden het innerlijk belangrijk en daarbij hoef je echt niet dun te zijn. Ze willen wat vasthouden! Geen mager latje!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Doncaster schreef:
    Oke, dit vind ik een beetje raar klinken. Ten eerste een jongen moet je nemen zoals je bent en ten tweede waarom zou je een vriendje moeten?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Maliker schreef:
    (...)

    Pff.. ben al verder dan leeftijdgenoten. Waarom is het raar als je al ontmaagd bent op je 12e?

    Omdat twaalf hartstikke jong is? oO


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Maliker schreef:
    (...)

    Pff.. ben al verder dan leeftijdgenoten. Waarom is het raar als je al ontmaagd bent op je 12e?

    Be proud of it, kid :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Maliker schreef:
    (...)

    Pff.. ben al verder dan leeftijdgenoten. Waarom is het raar als je al ontmaagd bent op je 12e?


    O_O


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maliker schreef:
    (...)

    Pff.. ben al verder dan leeftijdgenoten. Waarom is het raar als je al ontmaagd bent op je 12e?

    Omdat jij helemaal niet verder bent dan leeftijdsgenoten. Dat je je kleedt als een 16-jarige terwijl je nog geen tekenen van vrouwelijke vormen vertoont, betekent niet dat je verder ontwikkeld bent. Je bent nog een kind. Daarom is het raar.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Maliker schreef:
    (...)

    Pff.. ben al verder dan leeftijdgenoten. Waarom is het raar als je al ontmaagd bent op je 12e?


    *Facedesk*

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 14:40 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.