• Vinden jongens dunne meisjes mooier?
    Want dan wil ik wel graag dun zijn. Ik moet echt en vriendje nu.

    Bij deze sta je nu op mijn lijst van top drie vreemdste mensen op Quizlet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    Bij deze sta je nu op mijn lijst van top drie vreemdste mensen op Quizlet.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ga je nog om, met de gast die jou ontmaagd heeft? Ken je hem nog?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Caine schreef:
    Bij deze sta je nu op mijn lijst van top drie vreemdste mensen op Quizlet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    StoryBelle schreef:
    Ga je nog om, met de gast die jou ontmaagd heeft? Ken je hem nog?


    Ja, want hij is mijn beste vriend.

    StoryBelle schreef:
    Ga je nog om, met de gast die jou ontmaagd heeft? Ken je hem nog?

    Gast? Je bedoelt jongetje? ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Maliker schreef:
    (...)

    Ja, want hij is mijn beste vriend.


    *facedesks*

    Dit. Is. Belachelijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Doncaster schreef:
    (...)
    Gast? Je bedoelt jongetje? ;D

    fact :'D


    Only those who listen can hear

    Maliker schreef:
    (...)

    Ik was er allang aan toe hoor. Kom op. Als ik 2 jaar ouder was en ik had 2 maanden en vriendje en werdt toen ontmaagd is het dus normaler dan als ik 6 maanden en vriendje heb en op mijn 11e werd ontmaagd?


    Je bent een kind die volwassen probeert te zijn. Daar blijven de meeste jongens veeeeer vandaan. Degenen die er wel achteraan gaan zien makkelijke sex.

    Daar zie ik sowieso de lol niet van in: Voel je je dan niet een pedo? En dan hebben ze nog geen borsten D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Maliker schreef:
    (...)

    Ja, want hij is mijn beste vriend.


    Mag ik vragen hoe oud hij is?


    Me and my pony are one (:

    StoryBelle schreef:
    Ga je nog om, met de gast die jou ontmaagd heeft? Ken je hem nog?


    Ik vraag het me ook af hoor, welke jongen op zijn twaalfde/elfde zó dom is om het te doen. Of je hebt een pedofiele gymleraar, is ook goed mogelijk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Doncaster schreef:
    (...)
    Gast? Je bedoelt jongetje? ;D


    Ja. (cat) Sorry, ik was bezig met het haten van de nieuwe generatie. Bedankt voor het verbeteren :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je bent een kind die volwassen probeert te zijn. Daar blijven de meeste jongens veeeeer vandaan. Degenen die er wel achteraan gaan zien makkelijke sex.

    Daar zie ik sowieso de lol niet van in: Voel je je dan niet een pedo? En dan hebben ze nog geen borsten D:



    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Maliker schreef:
    (...)

    Ik was er allang aan toe hoor. Kom op. Als ik 2 jaar ouder was en ik had 2 maanden en vriendje en werdt toen ontmaagd is het dus normaler dan als ik 6 maanden en vriendje heb en op mijn 11e werd ontmaagd?

    Nou als jij dat vindt, waarom ons nog overtuigen? 't Kan me eigenlijk bar weinig bommen dat je met de benen wijd gaat op je twaalfde. Stop being an attentionwhore, want daarmee bewijs je alleen maar je gebrek aan volwassenheid.
    I'm done preachin'.


    No growth of the heart is ever a waste

    Doncaster schreef:
    (...)
    Gast? Je bedoelt jongetje? ;D


    Dus jij vindt en 18-jarige en jongetje?
    Volgens mij zit jij er zelf niet ver vandaan.


    Me and my pony are one (: