• Ik kreeg zojuist een nieuwe baan aangeboden! Wauwie!
    Ik werk namelijk in een ijssalon, maar die gaat in de winter dicht, dus ben ik op zoek naar een nieuwe baan! En nu kreeg ik me toch een leuk mailtje!

    Groet
    We hebben doorgelzen u ankete in een van de wervingsbureaus op het internet.
    En we willen u aanbiden de functie van Business Vertegenwoordiger van Belgie en in Nederland.
    Middag werk op je vrije tijd. Tarief van 6500 euro per maand, week betaling, de mogelijkheid van hogere tarieven.
    Meer informatie krijgt u antwoord op uw overeenkomst en een uitgebreide CV.
    Veel succes


    Wauw! Dit goede Nederlands maakt het zo geloofwaardig! 6500 euro per maand lijkt me wel wat. Dat is meer dan de 3,50 bij de ijssalon.. Ik ga ervoor jongens!

    Oké, en nu serieus.. Krijgen jullie ook wel eens zulke rare mailtjes? :'D

    Gelijk al bij de eerste zin, ik dacht van he thefuck, lees verder, ooh nep. Naja, kon je wel raden toch of niet..

    xD Sommige reactie's van mensen hier he, ooh LMFAO!

    Cesare schreef:
    zeg, dat ik je een baan aanbied hoeft nog niet gelijk op Q <_<


    Hahhahha, lol! _O_
    Ja sorry.. Je deed me zo'n goed aanbod.. Ik moest het de wereld laten weten!

    Mijn pa verdient 3000 euro, hahahah lol al die spellingsfouten doen hem. Oké je moet deze baan echt aannemen!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik dacht eerst echt dat je die job wilde aannemen. God, die taalfouten Ö

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 17:09 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Volgens mij is die tekst gewoon letterlijk overgenomen van Google Translate. :'D
    Wat een falend mailtje, hahaha. :'D
    Stuur dit jochie maar naar mij door, dan ga ik hem eens de GOEDE Nederlandse taal uitleggen... (duivel)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    *ziet dit topic* Lol :'D
    *gaat naar inbox, ziet precies hetzelfde mailtje staan* DAFUQ KOMT DAT MENS AAN MIJN MAIL? Ö


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nahh, ik krijg maar 650 euro per maand aangeboden, wat een nakkers :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb net precíes dezelfde gekregen, terwijl ik 14 ben? Dus hij is fake.


    I'd rather die than be famous.

    Waarom bieden ze mijn baan aan meer mensen aan? Ik krijg concurrentie..
    HET IS MIJN BAAN JONGENS! Back off! (finger)

    Ik zeg DOEN *O*


    -

    Dursley schreef:
    Waarom bieden ze mijn baan aan meer mensen aan? Ik krijg concurrentie..
    HET IS MIJN BAAN JONGENS! Back off! (finger)

    Jij mag hem hebben, jou bieden ze 10x zoveel aan -gayhand-


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.