• Ik moet een PO voor geschidenis maken en ik heb al wel wat onderwerpen maar ik heb geen idee voor een hoofdvraag, dus waar ik onderzoek naar moet doen.. De onderwerpen die me wel leuk leken zijn
    - Gladiatoren. (dit lijkt me echt leuk, maar een hoofdvraag..??)
    - Het spartaanse rijk.
    - Het romeinse rijk. (de val en opkomst is zo standaard..)
    - Griekse mythes

    Kan iemand me helpen met een hoofdvraag of een ander leuk onderwerp?

    thanksxx

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 16:52 ]

    Griekse mythes! *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Griekse mythes! *O*

    Ja oke, en een onderzoeksvraag hierbij? :')

    Ololol, ik had de slag om Berlijn. Haalde toen een 8 :'D
    Gadiatoren zijn wel vet :] Kan zo effe met m'n beroerde kop geen hoofdvraag verzinnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Griekse mythes

    @Sympathy Weet je er een onderzoeksvraag bij? ('a)

    griekse mythes, en dan als hoofdvraag wat het verband is met het normale griekse leven, of hoe ze zijn ontstaan


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Wat voor invloed hadden de mythes op de mensen?
    Maar k weet niet hoe groot je opdracht moet worden. Dus misschien moet hij ook nog iets groter.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    griekse mythes, en dan als hoofdvraag wat het verband is met het normale griekse leven, of hoe ze zijn ontstaan


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    @Atropos Dat is wel een goeie ja! Hij moet redelijk groot maar met deelvragen dus dat kan wel. Weet je misschien ook een onderzoeksvraag bij gladiatoren? ;$ Want dat onderwerp doe ik namelijk het liefst.

    StoryBelle schreef:
    Griekse mythes! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Po? 0.o


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Po? 0.o

    Praktische opdracht, een werkstuk alleen dan niet echt met informatie maar een onderzoek. Bijvoorbeeld waarom heeft Hitler Amerika aangevallen, hier doe je dan onderzoek na d.m.v deel vragen en dan kom je tot een conclusie.

    thunderx schreef:
    @Atropos Dat is wel een goeie ja! Hij moet redelijk groot maar met deelvragen dus dat kan wel. Weet je misschien ook een onderzoeksvraag bij gladiatoren? ;$ Want dat onderwerp doe ik namelijk het liefst.


    Hmmm.. Dan moet ik even denken.. Hoe zag het leven van een gladiator eruit. Ik denk dat je daar ook genoeg deelonderzoeksvragen bij kunt maken. Ik hoop dat je er wat aan hebt?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    (...)

    Hmmm.. Dan moet ik even denken.. Hoe zag het leven van een gladiator eruit. Ik denk dat je daar ook genoeg deelonderzoeksvragen bij kunt maken. Ik hoop dat je er wat aan hebt?

    Zoiets kan wel denk ik. Ik heb er zeker wel wat aan!

    Die eerste is leuk, maar die andere zijn te uitgebreid, daar is veel te veel informatie over.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the