• Echt alles gaat vandaag bij me mis! Ik heb ruzie's, met ál mn vrienden/vriendinnen (op één na), met mn ouders(+familie) en gezeur op school. Mn moeder word er gek van dat ik zoveel op de kinderboerderij ben, mijn bijna 3e huis. Mijn vader word gek van mijn "rommel" en zeurt alleen maar over goeie cijfers, huiswerk en school. Op school begint een lerares opeens te zeuren over dat ik een ruzie moet oplossen en naar mn mentor moet gaan. Mn mentor is totaal niet geinteresseerd. Niemand heeft interesse in hoe ik me voel. En bij niemand kan ik mn hart nog luchten.
    Nou, ik was dus al erg chag. En mn dag kon niet erger. Dácht ik. Tot ik na de manege fietste, over een rotonde, door de stromende regen. Komt er opeens een zwarte auto aan, ik had voorrang, dus ik rijd door. Die auto remt ook niet en kwam met ong. 50 km/h aangereden. Ik besluit om dan toch maar te remmen. En dan BAM. Rijd de auto tegen me aan, flikkert mn fiets op de grond en ik op de auto. Rijd die kl**tzak over mn fiets heen en zo door over de rotonde! De auto daar achter stopte, hielp me overreind, pakte mn fiets en begonnen me te helpen en mn fiets te maken. Gelukkig (het enige gelukje vandaag) was een van die 3 kerels een doktersopleiding aan het leren. Dus hij kon mn enkel bekijken. Mn enkel is lichtgekneusd, ik mag geen trappen meer op een week. Mn fiets werd het stuur weer recht van gezet. Noujaa, ik hen bedanken en snel door naar de manege. Nog een gelukje. Ik mag op een rustig paard, dus kan rijden. IS-IE KREUPEL! kan ik niet rijden. Wil ik terug, is mn band leeg. Ik m oppompen, terug fietsen, regent het nog hard. Kom ik erachter dat ik mn huissleutels vergeten ben. Ik weer terug, ze ophalen, moet ik omfietsen omdat het fietspad was afgezet! IK WERD ECHT GEK MAN!
    Oke, dit moest ik ff kwijt. Ik word er echt gek van, man. F*ck dit alles.><


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Jeetje, morgen is your lucky day! Let maar op. Na regen komt zonneschijn, meid. :]
    Beterschap ook trouwens!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hoop het echt. Dit trek ik echt niet meer. >< dankje<3


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Aaaw wat een k*tdag, morgen gaat het vast wel beter =D
    Beterschap <3


    You can run but not hide

    Nouja, het kan alleen nog maar beter worden komende tijd. Ik bedoel. Het kan vast niet nog slechter worden. Enbetschap met je enkel <3


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Jeetje wat een gedoe allemaal D:, sterkte Ö <3


    I don't need words to feel those lips.

    Och arme! Soms heb is dat soort gezeik ook. Wat ik dan doe, ik ga naar mijn kamer en zet keihard de muziek op :D Dat lucht altijd op. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Versace schreef:
    Aaaw wat een k*tdag, morgen gaat het vast wel beter =D
    Beterschap <3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    veel geluk morgen!


    Love is in the air.

    Je leeft nog, bent gezond ondanks je enkel maar die heelt wel, en hoewel het nu met je familie niet meezit, ze houden wel van je. Wees juist gelukkig (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    arme jij!!! Arme fiets. Arme paartje. Wie is er eigenlijk niet zielig ?? :X


    When words fail music speaks