• Okeei, vertel mij nu is even wat jullie gedaan hebben vandaag (:

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 15:37 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Niks. ;D


    Alleen maar tranen van geluk

    Engels les, Nederlands proefwerk,tussen uur, verveeld tijdens gym. En toen weer naar huis, niks doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Naar de Ikea geweest, Hell Yeah!


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik heb geprobeerd te leren, maar dat is mislukt, dus heb ik eigenlijk alleen maar op Q gezeten.
    Oh ja, en op Fanfic.nl geprobeerd met mensen te praten, maar daar is niemand online --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Les gehad, werken voor school en mij ergeren :'D
    Het zit me echt allemaal niet mee vandaag
    Ohja, wat heb jij gedaan? :3

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 15:41 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hm, ik heb tot nu toe vijf afleveringen gezien van Ouran High School Host Club, mijn nieuwe bloesje/vestje aangetrokken, geprobeerd een Japans lied mee te zingen, een paar manga one-shots gelezen en voor de rest niets zinnigs. Ik ga vanavond naar Submarine, daar heb ik wel zin in. :3


    wth.

    Schrijven(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    naar primark geweest en geshopt


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik ben aan het werk nog steeds. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hoofdstuk geschreven & naar de bieb geweest


    Physics is awesome

    Getekent en Supernaturel gekeken, wat ik straks weer ga doen :3.

    Twee proefwerken gemaakt en genikst.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn Engels proefwerk en Maatschappijwetenschappen proefwerk gemaakt en daarna Friends gekeken (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Me verveeld in het Technopolis met school


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kapper, winkelcentrum, Sims 3 Levensweg gekocht, naar de garage, naar oma, naar huis, koffer inpakken, naar m'n vader.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.