• Voor ik een verhaal begin, schrijf ik alvast ongeveer 30 stukjes en activeer hem pas daarna. Ik weet dat er meerdere mensen dit doen, en er zijn volgensmij zelfs mensen die het helemaal afschrijven en daarna pas activeren. Nu ben ik benieuwd wie gaat er alvast schrijven voordat ie zijn story activeert?

    ik niet, ik schrijf als ik een story heb XD

    Ja, ik zorg ook dat ik een buffer heb van 10/20 hoofdstukken in tijden dat ik minder inspiratie heb om te schrijven. Bovendien geeft het me de kans om fouten te herstellen voor hoofdstukken geactiveerd zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik schrijf als ik inspiratie heb en activeer nadat ik een hoofdstuk af heb.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Soms geen, soms een stuk of 7. Ligt eraan ofdat ik veel inspiratie heb, haha.


    <3

    Ik doe dat meestal wel met één hoofdstukje, maar dan activeer ik hem gewoon. Maar nu ben ik bezig met een story dat al ontzettend lang is maar die nog niemand heeft gelezen, dus het verschilt.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nee, eigenlijk niet. En meestal gaat dat me ook goed af, omdat ik een klein maar trouw groepje lezers heb, dat ook hun abo behoudt als ik een week of twee niet de mogelijkheid heb om te posten. :3


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Dat neem ik me wel altijd voor maar het lukt me nooit.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zorg altijd voor een heuse back-up waar ik me veel te snel door te snel doorwerk ><


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik niet. Wat er vaak voor zorgt dat lezers een maand geen hoofdstuk krijgen. D:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    C18 schreef:
    Ja, ik zorg ook dat ik een buffer heb van 10/20 hoofdstukken in tijden dat ik minder inspiratie heb om te schrijven. Bovendien geeft het me de kans om fouten te herstellen voor hoofdstukken geactiveerd zijn.


    This ^^ Maar meestal ben ik daar veel te snel doorheen, thehe.


    Have you ever been alone in a crowded room?