• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!





    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    - Topic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 23:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [oké, thnx]
    Primrose
    Ik open mijn ogen en wordt wakker op een veel te zachte matras. Stom Capitool, denk ik. Ik sta op en neem een koude douche-Nog zoiets luxeus uit het Capitool-. Ik trek een simpele groene broek aan en een zwart t-shirt. Het enigste wat het Capitool niet aan mij gaat veranderen, is mijn -Volgens Ginevra en mijn moeder- vreselijke kledingstijl. Al dwingt dat stomme Capitool me om Felan te vermoorden, ik zal het niet doen. Ik ben niet zomaar een pion uit hun spel. Ik loop naar de coupé waar we normaal zouden eten, maar er is niemand. Perfect. Even wat rust.


    Seamus-Mentor District 12
    Ik open mijn ogen en realiseer me dat de Spelen al over een paar dagen zijn. Ik loop naar de coupé waar we eten en zie dat Primrose er al zit. Ze is nog niet begonnen met eten, ookal zou ze in District 12 sterven van de honger. NU alleen nog wachten op Felan


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Hebben jullie geen school ofzo?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Wat heb ik gemist o.o]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Weinig lesuren :'D]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Niet veel, de afgelopen minuten. Maar ik ben er dan ook maar een paar minuten]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [@leave hahah.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Lang leve vakantie. 8D
    Hoewel ik wel een shitload aan huiswerk (kunstverslag, uitwisselingsdagboek en domme stencils) moet maken, maar dat terzijde.]

    Felan
    De trein was zo groot dat ik al snel de weg kwijtraakte. Uiteindelijk kwam ik aan in iets wat duidelijk een soort eetzaal was, waar Primrose en onze mentor - ik had hem gisteren maar heel vluchtig ontmoet, en aangezien ik me nooit had geïnteresseerd voor die stomme Spelen wist ik zijn naam niet eens - al zaten. Blijkbaar was het geluk dus aan mijn kant vandaag, hoewel ik geen idee had hoe ik nu weer terug moest naar mijn kamer.
    "Hey", zei ik tegen Primrose, en knikte even kort naar de mentor, aangezien ik geen idee had wat ik eigenlijk tegen die man moest zeggen. Ergens bewonderde ik hem - híj had het wel overleefd... Zelf had ik nog niet eens over de optie van "overleven" nagedacht, omdat ik daarvoor anderen zou moeten vermoorden, en ik was er zeker van dat ik dat nooit zou kunnen... Een uitdrukking van walging verscheen op mijn gezicht toen ik me bedacht dat deze man ook leeftijdsgenoten had vermoord toen hij even oud was als ik, en snel richtte ik mijn aandacht op het eten.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 11:35 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Primrose
    Ik kijk dolblij naar Felan en zeg: "Hi."
    "Je hebt onze mentor vast al ontmoet. Zijn naam is Seamus." Zeg ik
    Ergens vraag ik me af of Seamus daadwerkelijk een moordenaar is en alle 23 tributen heeft vermoordt.
    "Seamus, hoe heb je gewonnen?" Vraag ik

    Seamus
    Felan komt de coupé in en groet Primrose.
    Ik richt me op Primrose' vraag en antwoordt door simpelweg te zeggen: "Ik heb Beroeps vermoordt, de rest heb ik niks gedaan die zijn aangevallen door Beroeps. We moeten jullie tactiek maar eens bespreken."


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Goedemorgen lieverds (joehoe)
    en Fauvism, hoezo de Stylisten doen niet veel? (joehoe) Hoe durf je :'D *Gaat typen voor Percy ook al ben ik net wakker*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell - District 11
    Ik werd wakker. Mijn ogen voelde zwaar aan en ik had liever zin om veder te slapen.Eigenlijk wilde ik nooit meer mijn bed uit komen.Gisteren werd mijn normale leven totaal omgegooid.Ik keek naar de klok die in mijn slaapkamer hing.Het was half 8. Om 9 uur werd ik verwacht bij het ontbijt.Ik stapte mijn bed uit en rekte me uit.Daarna ging ik douche. Thuis hadden we geen warm water.Je moest het zelf verwarmen.Hier komt het warm de kraan uit.Toen ik klaar was (het was al half 9) pakte ik een kleurrijk topje , met een zwart spijkerbroek.Ik zocht naar bijpassende schoenen en die vond ik.Ze waren donker blauw bijna zwart.Ik bedacht me dat ik nog geen traan gehuild had.Misschien omdat ik niet bang was voor de dood. Of omdat ik dit leven toch niet zo prettig vond.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [goedemorgen]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Percy - district 3
    Godzijdank was deliah weg. Ik lag veelste comfortabel, en ik wist dat dat iets was wat ik niet veel meer zou meemaken de komende weken. Als ik zo lang zou leven.
    Ik hield Elaine tegen me aan en wachtte geduldig tot ze verder wakker werd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Goedemorgen ^^
    @Augamenti: ik hoop dat eht neit erg is dat ik een nieuw topic opende toen de vorige vol was? >.< Zodra er iets verranderd moet worden kan je me altijd PB-en ofzo, ik openende hem omdat niemand anders het deed.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    "Oh",zei ik. Wat had ik ook anders moeten zeggen? Te horen hoe die Seamus - vage naam, trouwens - zomaar vertelt hoe hij beroeps had vermoord... Een rilling trekt weer over mijn rug. "Verman jezelf, Felan", spreek ik mezelf innerlijk toe. "Dit is niet wat je noemt 'mannelijk gedrag'".


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [StoryBelle: ze doen niet echt interessante dingen, ze praten alleen maar... (nou ja, Aralys en praten...?). ghehe]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.