• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!





    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    - Topic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 23:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Pff, ik vind Aralys super interresant (joehoe)Maar ik ben dol op zulke karakter, dus zal wel aan mij liggen.
    De stylisten hebben gewoon drama en/of romantiek nodig. (wbw)
    ik ben een "des te meer drama, des te beter"- persoontje]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Effie Trinket was de begeleidster van Peeta en Katniss. Hebben de tributen dan geen begeleider nodig, want als het goed is heb je als tribuut een stylist, een voorbereidingsteam,een mentor en een begeleider]
    Primrose
    "Felan, is er iets?" Vraag ik bezorgd
    In die paar dagen, ben ik eerlijk gezegd om Felan gaan geven-Het klinkt raar-. "Kan ik je zo spreken?" Vraag ik aan Felan


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Also, lieverds, Lizz moet even wat dingen doen.
    (Boodschappen, en bed in de was stoppen omdat ik de gehele nacht door random bloedneuzen kreeg. Dus ziet mijn bed er niet geweldig uit. En ja, dit moesten jullie allemaal weten. (wbw))
    Okay, anyway, ik ben terug in 30 minuten ofzo. (joehoe)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik weet niet, om allemaal mentors te gaan aanmaken,....
    kunnen we geen mentor-crisis inlassen? :'D Of de stylisten gebruiken, weet ik veel.. *Verdwijnt nu echt voor 30 minuten*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Bye, we gonna miss you!]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Heb een mentor voor District 11 gemaakt ^-^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Aguamenti, wat zou je ervan vinden als Primrose en Raechell-Spel ik het goed?- een pact zouden sluiten?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Felan
    "Eh, oké", zeg ik tegen Primrose, niet eens opkijkend van het beboteren van mijn brood. Ondanks dat we waarschijnlijk een bondgenootschap gaan vormen in de arena, wil ik me niet te veel aan het meisje gaan hechten. Uiteindelijk zal één van ons - of waarschijnlijk, wij beiden, aangezien we 'maar' van district 12 kwamen - toch sterven.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Reachell - District 11
    Ik liep rustig naar het Ontbijt. Plotseling liep ik tegen iemand aan.
    'Sorry.'Ik keek niet wie het was en liep gewoon weer veder.
    'Ben jij Reachell?' Ik stopte en draaide me om. Het was Ryan.
    'Ja en jij bent Ryan de zoon van een oude vriend van mijn pa.'
    'Ja daar kwam ik ook achter gister.'
    'Nou ik ga naar het ontbijt . Zie je daar lijk wel.'Ik glim lachte en liep weer veder.
    'Reachell wacht! Hoe was het voor jouw om je Familie achter te laten.'
    Ik weet niet wat hij van plan was. of hij dat gaat gebruiken in de Spelen. Ik antwoordde net zoals iedereen. Ik wil nu wat zwakker lijken dan ik eigenlijk ben. 'Zwaar ,heel zwaar.Ik huilde de hele nacht.'Zei ik terug.
    Eigenlijk heb ik gewoon de hele nacht diep geslapen en nog geen traan was gevallen.Hij antwoordde niet terug . Bij het ontbijt at ik iets met melk.Ze noemde het ontbijtgranen.Het was lekker, je proefde honing en Chocolade.
    Toen ik het op had kwam mij mentor Jasper en Ryan binnen.
    'Ik hoop dat jullie beter zijn dan vorig jaar, want die waren bij de Hoorn des overvloeds al dood omdat ze nog geen mes konden gooien. 'Zei Jasper.
    'Ik denk dat we wat beter zijn dan dat.'Zei ik.
    'We zullen zien. Ryan gooi een mes tegen de houten muur.'
    Ryan staarde Jasper verbaast aan.Hij pakte een mes. Hield niet goed vast en ging in een niet zo handige houding staan.Zo te zien stond het zweet op zijn voorhoofd.Hij weet echt niet hoe hij met een mes mot omgaan. Dat was te lezen in zijn ogen.Ik dacht wat als ik nu een beetje laat zien wat ik kan.Ik stond op liep naar Ryan toe die nog steeds bezig was met het bedenken van hoe-gooi-ik-een-mes-goed-om-niet-achterlijk-te-lijken.Met mijn rechterbeen en voet ging ik lang zijn linker onderbeen en hij viel op de grond.De mes vloog omhoog. Ik pakte het mes en gooide het naar de muur.
    Jaspers mond hing bijna op zijn knieën.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Leave schreef:
    [Heb een mentor voor District 11 gemaakt ^-^]

    [Yeah!^^]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    CrispsPink schreef:
    [Aguamenti, wat zou je ervan vinden als Primrose en Raechell-Spel ik het goed?- een pact zouden sluiten?]

    [Vind ik goed :'D]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Dus die zit ook in de trein, toch? :'D Dat schijf ikaah ;d]

    Keayleigh
    Ik zuchtte en keek rond in mijn coupé. Die verdomde Spelen. Ieder jaar was het weer hetzelfde. Dit jaar zouden we weer niet winnen. De meeste kinderen waren ondervoed. Ik ook toen ik voor het eerst in de trein stapte. Ik had gewoon geluk. Nadat ik mijn haren had gedaan, mijn kleding had aangedaan en naar de ontbijtruimte liep, keek ik rond of ik mijn tributen al zag staan. Zouden ze geloven dat ik een mentor was? Ik was per slot van rekening nog maar zestien. Twaalf toen ik de Kwelling won.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ow ja omdat niemand zig aanmelde als mentor had ik de mentor Jasper genoemt ;x]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Primrose
    Ik neem alleen een glas water om te drinken en een stoofpot-Ik kan me beter volproppen als ik over een paar dagen dood ga-.
    "Tactieken zei je. Nou ik zal wel mezelf zijn, als ik daarmee een oprecht goed iemand kan redden." Zeg ik
    En dat is geen grapje, met oprecht goed iemand bedoel ik Felan. Het is misschien slecht omdat ik een beetje-heel veel- gehecht aan hem ben geraakt, maar ik wil dat hij levend uit die arena komt.

    Seamus
    "Doe even serieus. Je verdomde leven staat nu wel op het spel!" Roep ik
    Ik loop weg uit de coupé en hoop vurig dat het maar een grapje was dat ze maakte.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Aguamenti schreef:
    (...)
    [Vind ik goed :'D]


    [:D ik ben ff weg, omdat ik nog niks gegeten heb]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.