• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!





    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    - Topic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 23:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Moet ik dan maar van District ruilen? :'D]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    [Moet ik dan maar van District ruilen? :'D]

    [No anders ben ik allen D:. We stopen hem als Begeleider :Y)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Het is een zij ^-^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik ben er weer. Mijn lunch voor vandaag bestaat uit één gevulde koek en een zielig klein flesje Sisi omdat alles bijna op is. En ik heb geen zin om boodschappen te doen]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik Bedoelde jasper. Wacht anders moet ik mijn verhalen aanpassen ...]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ooh. Haha. Nu snap ik het :'D.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik wel wel Jasper a;s mentor ;aten want anders moet ik mijn verhalen aan passen D:]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Dan stap ik wel over van District ^-^. Want ik wil wel Mentor zijn aangezien er vrijwel geen begeleiders zijn. (cat)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    [Dan stap ik wel over van District ^-^. Want ik wil wel Mentor zijn aangezien er vrijwel geen begeleiders zijn. (cat)]

    [Dan ben ik wel allen tot het Capitool^^
    Maar ik ga nu naar de winkels(paar kleding stukken overleden) waarschijnlijk laat in de middag ben ik terug.D:*zucht* Bye iedereen!]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Lolz alleen District 2,12 en 11 hebben een mentor. Ik wacht ff tot Fauvism een stukje plaatst. Wie sluit zich eigenlijk allemaal aan bij de Beroeps? en wie gaat er een pact sluiten? Want meestal maken de Beroeps een lijst met personen wie er bij hun team mag-Die maken ze voor ze de arena in gaan-]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Felan
    Ik zucht en leun achterover met mijn stoel. Net als ik mijn mond open wil doen om te zeggen dat ik toch best goed met pijl en boog flapt Primrose er die rare zin uit die ik maar half snap, en loopt Seamus daarna weg. Een tweede zucht, en ik begraaf mijn hoofd in mijn handen.
    "Weet je, volgens mij hebben we niet eens een tactiek nodig", mompel ik, half tegen mezelf, half tegen Primrose. "Het staat toch al vast dat we sterven. Het enige wat we kunnen doen is proberen dat sterven iets makkelijker te laten gaan."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ik weet dat de twee van district 3 een pact hebben, en verder niets 8D Oh, en ik ben terug! en als eht moet wil ik wel een egeleider aanmaken..
    *Stem in mijn hoofd: Dat oo knog?
    ik: Ja, dat ook nog
    Anyway, maar dan moeten jullie maar zeggen welk district er nodig is

    Oh, en ik ben terug (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Er is nog hoop." Zeg ik
    "Ik denk er al een tijdje over na om een pact met de meisjestribuut van District 11 te sluiten." Flap ik eruit
    "Je hebt echt geen flauw idee waarom Seamus wegliep, hé? Waarschijnlijk is hij dol op jou en is hij bereid je levend uit die arena te halen." Zeg ik
    Ik weet al een tactiek, maar of dat nog wel een tactiek is. Ik denk namelijk dat het echt is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [District 2,11 en 12 hebben een mentor de rest niet. Maar degene die Beroeps zijn moeten waarschijnlijk een lijst maken met wie ze bij hun team willen hebben. Ik vraag me af hoeveel tributen bij het bloedbad bij de Hoorn Des Overvloed zullen sterven]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [StoryBelle: Welcome back *O*]

    Felan
    "Waarom met haar?" vraag ik, terwijl ik de laatste hap van mijn brood neem. Het smaakt zoveel beter dan in de Laag maar toch doet het me niets.
    Ik slik door en veeg mijn mond af. "Denk aan al die getrainde beroeps... we maken geen schijn van kans, ook al kunnen we aardig jagen. Dan kunnen we ons beter direct verschuilen en ergens sterven van de honger, want dat zouden we in ons district toch ook al..." De zoveelste zucht van die dag komt over mijn lippen. "Daarnaast... Ik denk niet dat ik ook maar íemand kan vermoorden, zeker niet een persoon die nog jonger is dan ik..."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.