• toen ik in Engeland was heb ik een paar knalroze dr. Martens gekocht


    i love them

    hebben jullie nog iets leuks gekocht?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Een beige mantel, camelkleurige lederen laarzen, zwarte lederen pumps
    Die Dr Martens zijn vet :3 Al zou ik ze zelf nooit dragen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Atropos schreef:
    Ohjaa, en het laatste deel van de Hongerspelen die ik eindelijk zag zonder hardcover en voor 10 euro :'D.

    Waar? =o Ik heb de eerste 2 delen ook al, maar kon de tiende nergens vinden...

    Uhm, mijn eerste narniaboek ^.^ Ik ben een leesnerdje (nerd)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben gisteren naar Batavia stad geweest. :3 ik heb een grijs vestje van Inwear gekocht, een grijs met blauwe vest van Pall Mall Export, een broek van S. Oliver en een tuniekje van S. Oliver (: en ik vind het allemaal geweldig.


    Destroy what destroys you.

    ooh nice!
    En net nog, tickets voor London Calling :}:}:}


    As travars

    Verf voor mijn kamer :'D


    -

    Ik heb vandaag niet echt iets gekocht (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Een spijkerbroek met een bootcut. Precies wat ik zocht!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Leuk
    Ik heb ook nieuwe schoenen, mijn eerste hakken
    En die zijn de oorzaak van mijn dode voeten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ben weze shoppen !
    ik heb: 3 broeken, 4 t-shirts, 1 nerd-jaren-60-rokje, een hoed, Handschoenen, een ketting gekocht...dus ik kan er nog wel even tegen !
    Maar je schoenen zijn echt cool ! Eerst vondt ik dat soort schoenen echt verschrikkelijk, Maar nu vindt ik ze tegenwoordig echt leuk !
    Mijn zusje had die ook en 1 paar in het rood
    They are nice <3


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Nieuwe potloden!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    AliceDreams schreef:

    Eerst vondt ik dat soort schoenen echt verschrikkelijk, Maar nu vindt ik ze tegenwoordig echt leuk !They are nice <3

    dat had ik dus ook, toen vond ik deze een keer op het internet. mijn vader loopt al jaren te zeggen dat het de beste schoenen zijn die je ooit zal dragen, dus toen heb ik tegen hem gezegd dat ik ze alleen maar zou dragen als ze knalroze waren. en nu hebben we ze toevallig gevonden:)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik heb gisteren een Eddie de Clown shirt gekocht in walibi.
    Halloween Fright Nights<3


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Awesome! (:
    Zelf ben ik een paar dagen geleden in Arnhem geweest. En toen heb ik veel gekocht (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ghehe, passie van Kate Lauren :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Twee jurkjes, een tailleriempje, een panty, een maillot.

    Gekregen van mijn vriend, haha. Verwenner :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'