• Vind je Justin bieber goed of niet?
    Geef hier je Mening...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Bwa ik ben niet zo van "OMG JUSTIN" ofzo xD
    Maar ik vind wel gwn een paar liedjes goed, ik ben ook geen fan btw =)


    Stop wishing, Start doing..

    nee :x


    You can run but not hide

    - dubbelpost

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 17:45 ]


    You can run but not hide

    Nee, standaard.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nee, ik vind hem niet zo goed.
    Om eventjes af te zien van zijn sociaal gedrag, wat eigenlijk de grote afknapper is;
    - Zijn stem is een computerstem, het klinkt alleen zo leuk omdat de computer heel mooi dingetjes kan veranderen.
    - Hij zingt erg sentimentele nummers, maar doet wel alsof hij 'dah gangstah' is. Daarom zijn die clips van hem een grote afknapper.


    Life is hard and then we die

    Hij heeft echt super leuke nummer, behalve 'baby', want ja.. die vind ik echt niet leuk :'] Hij is live goed, én hij is ook nog eens cute. :'3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Nee, overschat tienersterretje dat eerder gewoon doet wat de firma zegt dat het beste is.
    Er zit geen originaliteit in hem.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 17:54 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vraag me af hoeveel topics hier nog over gaan komen ;x

    no, by the way.


    We'll never be as young as we are tonight

    Hij wordt aanbeden. Te erg als je het mij vraagt.. Maar nee, ik vind het 3 keer niets.

    Zijn houding staat me niet aan, hij is arrogant. Hij wordt aanbeden omdat-ie volgens de fans zo 'schattig' is. Goed.. dat is hun mening.. *kuch*

    Maargoed. Verder vind ik z'n muziek vreselijk & het feit dat'ie zich als een gangster gedraagt maar op hetzelfde moment ook enorm hard op z'n bek gaat (figuurlijk) omdat'ie die gangster-bewegingen en die gangsterhouding totaal niet in zich heeft.

    En ik ben absoluut niet jaloers, voordat obsessed'e fans dat weer naar m'n kop pleuren. Ik ben niet jaloers op jongens, vooral niet op zo'n ding in hun broek, en zeker niet op hem, alhoewel ik betwijfel of hij wel degelijk een geval in z'n broek heeft hangen..

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 18:03 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    PUKKELxDING schreef:
    Nee, ik vind hem niet zo goed.
    Om eventjes af te zien van zijn sociaal gedrag, wat eigenlijk de grote afknapper is;
    - Zijn stem is een computerstem, het klinkt alleen zo leuk omdat de computer heel mooi dingetjes kan veranderen.
    - Hij zingt erg sentimentele nummers, maar doet wel alsof hij 'dah gangstah' is. Daarom zijn die clips van hem een grote afknapper.

    Same here.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 18:04 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hij kan wel zingen maar het is niet mijn muziek.


    Het komt wel goed schatje <3

    Hingucker schreef:
    Nee, overschat tienersterretje dat eerder gewoon doet wat de firma zegt dat het beste is.
    Er zit geen originaliteit in hem.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik vind zijn liedjes wel leuk ^^
    Alleen ik vind hem eigenlijk best wel lelijk worden op een gegeven moment ><

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 18:24 ]


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    mwah


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Reusje schreef:
    Hij kan wel zingen maar het is niet mijn muziek.


    Reusje is tenminste eerlijk. Justin Bieber kan hartstikke goed zingen, al ben ik ook niet echt fan van hem.


    "Let them eat cake!"