• Is er iemand anders die Glee ook haat? :'D

    Ik denk echt van, schrijf je eigen liedjes ofzo.. D:

    Voor de Glee haters/niet-fans, check this out, he's so right. :'D <3


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Naja... dat zijn the Baseballs ook. En zij zijn best wel gaaf.

    Maar die zijn niet zo overdreven.. :I

    @Uneventful, als ik een zanger was, en had veel tijd besteed aan een songtekst en had het ingezongen, en dan zie je andere mensen dat zingen die er wereldberoemd mee worden, dat zou mijn iig geen goed gevoel geven..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik haat Glee ook. Het is zó vrolijk, dat het eng is. Ik vind alleen Misery wel leuk, maar ik vind het liedje zelf leuk :3


    Destroy what destroys you.

    Baskuh schreef:
    (...)
    Maar die zijn niet zo overdreven.. :I

    @Uneventful, als ik een zanger was, en had veel tijd besteed aan een songtekst en had het ingezongen, en dan zie je andere mensen dat zingen die er wereldberoemd mee worden, dat zou mijn iig geen goed gevoel geven..
    Je kunt nog altijd nee zeggen (:?


    Life is hard and then we die

    Baskuh schreef:
    (...)
    Maar die zijn niet zo overdreven.. :I

    @Uneventful, als ik een zanger was, en had veel tijd besteed aan een songtekst en had het ingezongen, en dan zie je andere mensen dat zingen die er wereldberoemd mee worden, dat zou mijn iig geen goed gevoel geven..


    Maar wacht, wordt je sws dan niet beroemd omdat glee je liedje heeft gecovered? Het is ook publiciteit voor de artiest. En ik begrijp jou standpunt, maar toch vind ik dat glee niet zo slecht is met dat liedjes coveren ding.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Baskuh schreef:
    (...)
    Maar die zijn niet zo overdreven.. :I

    @Uneventful, als ik een zanger was, en had veel tijd besteed aan een songtekst en had het ingezongen, en dan zie je andere mensen dat zingen die er wereldberoemd mee worden, dat zou mijn iig geen goed gevoel geven..

    Die bepaalde artiest heeft zijn toestemming gegeven, dus die kon nog altijd weigeren (: En volgens mij is Glee bekend door het gehele programma, niet alleen door de liedjes..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hmm ik vind Glee wel leuk. Soms vraag ik me af waarom ik het kijk, maar toch blijf ik het doen en vind ik het nog best leuk ook. En ookal zijn het liedjes van andere mensen, zij kunnen bij ieder lied er tenminste een verhaal omheen maken. ze geven die liedjes weer opnieuw een leven, een gevoel.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ze hebben ook eigen liedjes hoor! En iedere aflevering heeft een mooie boodschap.

    Waarom haat je Glee eigenlijk? Ze hebben je toch niks aangedaan? En als je het niet wilt zien kan je het gewoon niet kijken. Ik vind haten echt een heel groot woord en vind het onzin dat je het gebruikt bij een tv programma dat veel mensen vrolijk maakt.


    Happy Birthday my Potter!

    Uneventful schreef:
    (...)

    Maar wacht, wordt je sws dan niet beroemd omdat glee je liedje heeft gecovered? Het is ook publiciteit voor de artiest. En ik begrijp jou standpunt, maar toch vind ik dat glee niet zo slecht is met dat liedjes coveren ding.

    Dat is waar, ik denk weer teveel aan wat ik zelf zou doen.. als ik een artiest was zou ik zingen omdat ik het leuk vind, of het mijn passie is, niet om beroemd te worden en alles x'] maarja, dat ben ik niet dus not gonna happen :'D

    @pukkelxding, oh, had no idea! ö


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Penelopy schreef:
    Hmm ik vind Glee wel leuk. Soms vraag ik me af waarom ik het kijk, maar toch blijf ik het doen en vind ik het nog best leuk ook. En ookal zijn het liedjes van andere mensen, zij kunnen bij ieder lied er tenminste een verhaal omheen maken. ze geven die liedjes weer opnieuw een leven, een gevoel.

    Waaw mooi gezegd!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Glucio schreef:
    Ze hebben ook eigen liedjes hoor! En iedere aflevering heeft een mooie boodschap.

    Waarom haat je Glee eigenlijk? Ze hebben je toch niks aangedaan? En als je het niet wilt zien kan je het gewoon niet kijken. Ik vind haten echt een heel groot woord en vind het onzin dat je het gebruikt bij een tv programma dat veel mensen vrolijk maakt.

    Ik heb het ook niet gekeken hoor, maar ik vind het gewoon bullshit wat ze doen, en ze zijn veel te perfect en alles, I just don't like it. :I

    En het gaat me om de liedjes van anderen en alles, niet wat ze ermee doen of hoe ze het presenteren, dat boeit me helemaal niks. :B


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    (...)
    Ik heb het ook niet gekeken hoor, maar ik vind het gewoon bullshit wat ze doen, en ze zijn veel te perfect en alles, I just don't like it. :I

    En het gaat me om de liedjes van anderen en alles, niet wat ze ermee doen of hoe ze het presenteren, dat boeit me helemaal niks. :B
    Yeah, dat had ik ook in het begin hoor. Ik keek het niet puur om die hype. Ben toen toch een keer gaan meekijken met mn mama, toen vond ik het eigenlijk wel meevallen. Glee is eigenlijk iets wat je met de hele familie moet kijken ;')


    Life is hard and then we die

    Haat aan Glee.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Kings of Leon heeft tot nu toe toch altijd geweigerd. Dus de artiesten stemmen er zelf mee in, ik zie het probleem niet.


    Get outta my head!

    Ik haat de serie, maar ik vind de liedjes meestal wel leuk. Zulke vrolijke muziek kan ik niet haten! :'D

    Penelopy schreef:
    Hmm ik vind Glee wel leuk. Soms vraag ik me af waarom ik het kijk, maar toch blijf ik het doen en vind ik het nog best leuk ook. En ookal zijn het liedjes van andere mensen, zij kunnen bij ieder lied er tenminste een verhaal omheen maken. ze geven die liedjes weer opnieuw een leven, een gevoel.


    Travel far enough, you'll meet yourself