• Mijn nieuwe story, zowel in het Nederlands als in het Engels (:
    De twee talen komen in één hoofdstukje, dus voor ieder wat wils. Hier onder een korte uitleg over de inhoud van het verhaal!



    Summer Walker is a twenty-one year old, red-haired girl who lives in Brooklyn. After her first novel became a huge success in America, a famous producer asked her to turn parts of the book in to a movie script. She happily accepts the job, but then she hears that the producer expects her to play the biggest part in the movie as well. With all her dreams coming true, she decides to accept that as well.

    She moves to New York City and becomes famous in a short time. She loves the attention, but when one of the other actors seems to be interested in the redhead from Brooklyn, it gets a little complicated. The last thing Summer wants is a relationship with a colleague, or a relationship at all for that matter, but how can she stay professional?
    Featuring Chace Crawford and Ed Westwick


    Summer Walker is een roodharig meisje van eenentwintig uit Brooklyn. Nadat haar eerste roman een enorm succes werd in Amerika, benadert een beroemde producer haar met het aanbod om delen van haar boek te veranderen in een filmscript. Enthousiast accepteert ze de baan, maar dan ze hoort dat de producer verwacht dat ze ook de hoofdrol in haar film gaat spelen. Nu al haar dromen uit lijken te komen, besluit ze om dat aanbod ook te accepteren.

    Ze verhuist naar New York City en wordt binnen korte tijd beroemd. Ze houdt van de aandacht, maar wanneer een van de andere acteurs geïnteresseerd lijkt in de redhead uit Brooklyn, wordt het een beetje ingewikkeld. Het laatste dat Summer wil, is een relatie met een collega. Ze wil absoluut niks met iemand beginnen, maar hoe kan ze professioneel blijven?
    Met Chace Crawford en Ed Westwick



    Linkje

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 23:55 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Niet om je af te kraken, dit is echt puur en alleen interesse; Waarom schrijf je een verhaal in twee talen? Ik vind het schrijven van een verhaal in één taal al zoveel werk. :'D

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 11:47 ]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Niet om je af te kraken, dit is echt puur en alleen interesse; Waarom schrijf je een verhaal in twee talen? Ik vind het schrijven van een verhaal in één taal al zoveel werk. :'D

    Haha, goede vraag. Beetje om mijn Engels te onderhouden, I guess..?


    I was an angel living in the garden of evil

    Prologue


    I was an angel living in the garden of evil

    Summer Walker? Haha lol. Ik wilde eerst ook een personage uit een van mijn verhalen zo noemen. -Toch niet gedaan, maar ja.-


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

    Lalalove it! Zeker de moeite waard om te lezen :9~


    “Love is a contradiction.”

    Guerriero schreef:
    Summer Walker? Haha lol. Ik wilde eerst ook een personage uit een van mijn verhalen zo noemen. -Toch niet gedaan, maar ja.-

    Wow, cool!


    I was an angel living in the garden of evil

    One


    I was an angel living in the garden of evil

    Two
    Three


    I was an angel living in the garden of evil

    Four
    Five
    Six


    I was an angel living in the garden of evil

    Seven


    I was an angel living in the garden of evil