• Aaaaaaaaah, gisteren kwam mijn vriend thuis, lagen we een beetje te knuffelen, zegt hij ineens dat ik mijn ogen moet sluiten, en kreeg ik een cadeautje van hem! Het is zo'n heel lief beertje van Me to you, waar op staat: A hug from me to you!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 17:05 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 okt 2011 - 17:04 ]


    Bad decisions make good stories.

    Awh, wat lief!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Stray schreef:
    Super lief!


    26 - 02 - '16

    Awww. Kei lief (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dat is idd lief :) Leuk virendje heb je.
    Er zijn genoeg jongens die het niet eens kan schelen dat ze een vriendin hébben... -.-' Dus ik vind dat mensen niet moeten zeuren dat het zo cliché is! :'D

    aawh, cute (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Super lief (H)

    Wou dat dat bij mij ook gebeurde :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    PamperGurl schreef:
    Dat is idd lief :) Leuk virendje heb je.
    Er zijn genoeg jongens die het niet eens kan schelen dat ze een vriendin hébben... -.-' Dus ik vind dat mensen niet moeten zeuren dat het zo cliché is! :'D


    Nou ja, misschien is het het verschil dat wij beiden al wat ouder zijn. Daarbij wonen we zo ongeveer al samen. ^^
    Ik vind het ook niet cliché, het kwam recht uit zijn hart, en dát is waar het om draait!


    Bad decisions make good stories.

    Awww so cute <333


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Negligible schreef:
    Leuk voor je (:
    Al vind ik dat een heel cliché cadeautje


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Atropos schreef:
    Juist omdat het zo cliché is, is het zo lief(:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    aaaaahhhh jouw vriendje is best wel romantisch. (vind ik)


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    cute :3 ik heb ook grote knuffel krokodill gekregen van mn vriend , had hij gewonnen bij walibi fright nights voor mij (bloos)


    I solemny swear i am up to no good

    Atropos schreef:
    Juist omdat het zo cliché is, is het zo lief(:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    En gisterenavond hadden we samen gekookt, eten moest nog in de oven, in ging op de bank zitten. Kwam ik terug naar de eetkamertafel, omdat het eten klaar was, stond er een kaarsje op tafel, met twee glaasjes rose, en allemaal echt heel lief! Wat heb ik toch een lieve vriend!:D :$


    Bad decisions make good stories.

    Wat lieff :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'