• Nummer 1 in de Top 40,
    Naar mijn mening saai,
    Somebody That I Used To Know


    Zelf vind ik het nummer niet zo heel leuk. Maar jullie?


    Being happy is a choice ~

    ik vind het wel leuk (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind het ook niet zo leuk eigenlijk. Ik heb liever Skillet enz :Y)


    26 - 02 - '16

    I'm obsessed with it. n_n


    Exactly who we are is just enough.

    Ik wil het niet eens luisteren. Vieze Top 40 zooi. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Merveilleuse schreef:
    Ik vind het ook niet zo leuk eigenlijk. Ik heb liever Skillet enz :Y)


    Haha, inderdaad ;D


    Being happy is a choice ~

    Ik weet niet wat ik er van moet vinden


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    DEATHBAT schreef:
    Ik wil het niet eens luisteren. Vieze Top 40 zooi. (no_chears)

    ^ dat.
    Ik vind het veel te sloom en saai.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik vind 't wel een lekker catchy nummer :Y) MAar niet echt 'n Top 40 nr. to be honest.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Deze is nog wel leuk( en dat zegt iemand die alleen maar metal en rock luistert). Ik heb ergere gehoord.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Deze is nog wel leuk( en dat zegt iemand die alleen maar metal en rock luistert). Ik heb ergere gehoord.


    Klopt ook wel, er zijn inderdaad ergere. Maar het is gewoon geen Top40 nummer, en zeker niet de eerste plaats.


    Being happy is a choice ~

    DUDE, die vent is naakt, en hij heeft volgens mij niet eens een sixpack. Waarom staat Adele niet op één? Die gasten van tegenwoordig weten niet wat muziek is dude, echt niet. En dan kan je mooi zeggen dat een meisje van dertien het dan wel beter weet... maar op dit moment wel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind het ook best saai, de clip, als een knappere jongen was had ik het miss wat leuker gevonden :$ haha x)


    "We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp

    Ik heb een hekel aan ieder lied met een beat erin, dus ook aan deze ^.^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik snap niet waarom ie naakt is, ik bedoel had hij het warm ofzo? En dat ie daarna ook gebody paint is, een beetje raar allemaal


    Physics is awesome

    HeartFlower schreef:
    (...)

    Klopt ook wel, er zijn inderdaad ergere. Maar het is gewoon geen Top40 nummer, en zeker niet de eerste plaats.

    Ik dacht dat top40 gewoon het meest gedownloade en verkochte nummer was en geen genre. Dus dan kan het wel.
    Maar ik luister nooit top40 en ken de liedjes meestal pas als ze weer uit zijn, dus ik kan niet oordelen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall