• http://www.vandaag.be/biz...rbij-zonder-omkijken.html

    (er zit een filmpje bij, kan schokkend zijn)
    dit zag ik net op het nieuws.. ik schrok er heel erg van.. er lopen gewoon 18 mensen voorbij zonder iets te doen! écht belachelijk!


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Tja, de mens van tegenwoordig kan echt alleen nog maar aan zichzelf denken :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Had ik ook gezien, echt gruwelijk D:


    i put the fun in funeral

    De pagina die je probeert te bezoeken kon niet gevonden worden.

    U kan ook de volgende zaken proberen:
    - Ga terug naar de vorige pagina en klik op een andere link
    - Kijk het ingetypte adres na op fouten
    - Zoek de pagina aan de hand van de zoekbox rechtsbovenaan


    Nu wil ik het zien ook (cat)

    Hooligan schreef:
    De pagina die je probeert te bezoeken kon niet gevonden worden.

    U kan ook de volgende zaken proberen:
    - Ga terug naar de vorige pagina en klik op een andere link
    - Kijk het ingetypte adres na op fouten
    - Zoek de pagina aan de hand van de zoekbox rechtsbovenaan


    Nu wil ik het zien ook (cat)


    Ik wou dat ik het niet gezien had (no_chears)


    i put the fun in funeral

    Daar hadden we het vandaag met Filosofie over. Ik vond het echt erg. Het is in China, dat ze mensen aanklagen als ze gewond raken. Bijvoorbeeld als je iemand nét red die voor een trein probeert te springen, die perongeluk zijn arm dan breekt, en dan moet jij schadevergoeding betalen voor diegene die eigenlijk zelfmoord wilde plegen. Daardoor willen mensen andere niet meer helpen, omdat ze dan bang zijn dat ze dan schadevergoeding moeten betalen. Dat is gewoon triest.


    I'd rather die than be famous.

    Hier filmpje ; Klik.

    Wow, echt vreselijk. Echt. Pas op mensen met een zwakke maag.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 17:23 ]


    I'd rather die than be famous.

    Ik heb het gehoord maar ik durf het filmpje niet te zien. Ik heb hier geen woorden voor. De mensheid gaat achteruit, echt teleurstellend. Dit zijn geen mensen maar staan nog lager als beesten.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Fayan schreef:
    Tja, de mens van tegenwoordig kan echt alleen nog maar aan zichzelf denken :/


    Zo is de mens helaas altijd al geweest.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Zo is de mens helaas altijd al geweest.


    in Nederland zal dat niet gebeuren

    bij Pauw & Witteman (ik kijk dat niet, maar ik zag dat stukje) zat een Chinese vrouw, en die had uitgelegd wrm niemand dat kind hielp

    maar dat maakt het niet minder erg

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 17:19 ]

    Karli schreef:
    Daar hadden we het vandaag met Filosofie over. Ik vond het echt erg. Het is in China, dat ze mensen aanklagen als ze gewond raken. Bijvoorbeeld als je iemand nét red die voor een trein probeert te springen, die perongeluk zijn arm dan breekt, en dan moet jij schadevergoeding betalen voor diegene die eigenlijk zelfmoord wilde plegen. Daardoor willen mensen andere niet meer helpen, omdat ze dan bang zijn dat ze dan schadevergoeding moeten betalen. Dat is gewoon triest.


    Belachelijk land. Dat zijn juist helden. En daarbij het is een kind, op zo'n leeftijd bedenk je niet doodleuk om zelfmoord te plegen.
    In Frankrijk krijg je juist een boeten als je mensen niet helpt. Dat lijk me heel wat redelijker en maakt de samenleving behulpzamer.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Karli schreef:
    Daar hadden we het vandaag met Filosofie over. Ik vond het echt erg. Het is in China, dat ze mensen aanklagen als ze gewond raken. Bijvoorbeeld als je iemand nét red die voor een trein probeert te springen, die perongeluk zijn arm dan breekt, en dan moet jij schadevergoeding betalen voor diegene die eigenlijk zelfmoord wilde plegen. Daardoor willen mensen andere niet meer helpen, omdat ze dan bang zijn dat ze dan schadevergoeding moeten betalen. Dat is gewoon triest.


    er was ook zo'n student die een oude vrouw hielp omdat ze gevallen was, en toen werd die student beschuldigd dat hij/zij die vrouw omver had geduwd en moest ook schadevergoeding betalen
    dat is ook triest zeg

    Penelopy schreef:
    (...)

    Belachelijk land. Dat zijn juist helden. En daarbij het is een kind, op zo'n leeftijd bedenk je niet doodleuk om zelfmoord te plegen.
    In Frankrijk krijg je juist een boeten als je mensen niet helpt. Dat lijk me heel wat redelijker en maakt de samenleving behulpzamer.


    Echt vreselijk gewoon.


    I'd rather die than be famous.

    OT: Bizar dat zulke dingen gebeuren. Al ben ik het hier wel mee eens:

    Najetje Tkatchenko
    Is misschien best dat ze overleden is voor haar zelf. Ze ging waarschijnlijk zwaar verminkt en of gehandicapt zwaar hersenletsel over hebben gehouden. Het ging dan ook geen leven zijn voor haar. R.I.P kleine meid.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    TwiSparkle schreef:
    (...)

    in Nederland zal dat niet gebeuren

    bij Pauw & Witteman (ik kijk dat niet, maar ik zag dat stukje) zat een Chinese vrouw, en die had uitgelegd wrm niemand dat kind hielp

    maar dat maakt het niet minder erg

    het kind leeft trouwens nog wel


    In Nederland loopt ook het grootste gedeelte van de mensen door als er brand is, een vechtpartij/schietpartij, ongeluk of w/e. We helpen misschien sneller, maar veel mensen kiezen liever een 'veilig' pad dan hun vingers te branden en mensen te helpen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat is echt gewoon bizar..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.