• http://www.vandaag.be/biz...rbij-zonder-omkijken.html

    (er zit een filmpje bij, kan schokkend zijn)
    dit zag ik net op het nieuws.. ik schrok er heel erg van.. er lopen gewoon 18 mensen voorbij zonder iets te doen! écht belachelijk!


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Mijn zus had het al eens verteld.Dat is gewoon niet normaal meer.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 17:47 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Als het echt waar is, vind ik het vreselijk. Maar het lijkt echt heel fake, het filmpje lijkt net een stuk uit een game of zo. :3


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    Als het echt waar is, vind ik het vreselijk. Maar het lijkt echt heel fake, het filmpje lijkt net een stuk uit een game of zo. :3


    het is waargebeurd hoor

    echt ziek

    aberforth schreef:
    Als het echt waar is, vind ik het vreselijk. Maar het lijkt echt heel fake, het filmpje lijkt net een stuk uit een game of zo. :3


    Nee want het kwam net nog op rtlnieuws dat ze dood is


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Triest hoe egoïstisch de mens is geworden.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik wilde kijken maar ik kon het niet, te walgelijk voor woorden en mijn moederhart breekt hiervan... Geen woorden verder voor..

    R.I.P


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    het is niet normaal maar wel erg onduideljik filmpje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga dat niet aanklikken..


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij mij doet de link het niet eens.


    To infinity and beyond •

    C18 schreef:
    Ik ga dat niet aanklikken..


    moet je ook niet doen
    het ziet er echt verschrikkelijk uit

    zayntastic schreef:
    Bij mij doet de link het niet eens.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Penelopy schreef:
    Ik heb het gehoord maar ik durf het filmpje niet te zien. Ik heb hier geen woorden voor. De mensheid gaat achteruit, echt teleurstellend. Dit zijn geen mensen maar staan nog lager als beesten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Penelopy schreef:
    (...)

    Belachelijk land. Dat zijn juist helden. En daarbij het is een kind, op zo'n leeftijd bedenk je niet doodleuk om zelfmoord te plegen.
    In Frankrijk krijg je juist een boeten als je mensen niet helpt. Dat lijk me heel wat redelijker en maakt de samenleving behulpzamer.

    In Nederland is het ook verplicht te helpen. Je kan zelfs de cel in gaan als je niks doet(hulp bij moord/dood door schuld).
    Ongeloofelijk, hoe kan je dat nu doen? Dan heb je gewoon geen hard. Een kind niet helpen omdat je misschien een boete kan krijgen? Belachelijk.
    Opsluiten die mensen, allemaal. Dat arme kind in nu dood, dit is eigenlijk gewoon moord.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 19:40 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    het komt zo op rtl4


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    StJimmy schreef:
    (...)
    In Nederland is het ook verplicht te helpen. Je kan zelfs de cel in gaan als je niks doet(hulp bij moord/dood door schuld). Ongeloofelijk, hoe kan je dat nu doen? Dan heb je gewoon geen hard. Een kind niet helpen omdat je misschien een boete kan krijgen? Belachelijk.
    Opsluiten die mensen, allemaal. Dat arme kind in nu dood, dit is eigenlijk gewoon moord.


    klopt, het is harstikke strafbaar
    en niet alleen in Nederland
    ik snap China echt niet