• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= LostPromises
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Vianna
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Vianna
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:17 ]


    Ex astris, sciencia

    [o, oke, in de woonkamer?


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [cullens huis woonkamer bij de bank en sallontafel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    "Bella!" Riep ik nu boos en ging voor haar neus staan. "Bella vertel me wat er in godsnaam aan de hand is!"

    bella
    Ik kon er niet meer tegen. Oke ik liegde tegen Carlisle en Carmen maar het moest maar zo. het ging vanzelf als ik aan LUcy dacht. ik schrok van Jake zo was hij nogn ooit geweest. 'Laat me erlangs ik moet naar Jennifer' verzon ik snel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jennifer
    Ik wou net antwoord geven toen die jongen erdoorheen schreeuwde. "Hé, kalmeer eens!" riep ik naar hem


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Jake
    "Draai er niet omheen Bella je mag naar Jennifer als je me de waarheid verteld." Ik gromde haast. "En nu hou jij je er buiten." Ik draaide me om naar het meisje.

    bella
    'Hou je mond tegen Jennifer en laat me verdomme los' riep ik naar hem en probeerde me los te worstlelen

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 19:53 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Ik liet haar arm los. "Ik ben zo teleurgesteld in je." Mompelde ik. "Je bent echt een ander persoon sinds die verandering." Het tweede kwam er wat harder uit en liet een galmende stilte achter.

    Jennifer
    "En nu hou jij je erbuiten," zei de jongen tegen me. Ik knikte angstig en vluchtte de kamer uit. Wat een creep.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Bella
    Boos keek ik hem aan. Diep in mijn hart wist ik dat ik hem pijn heb gedaan. Keer op keer. Ik wist het wel maar wou het gewoon niet geloven. Het viel mee dat hij niet woedend geworden was. Ik sloeg mijn ogen neer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [jake is altijd een creep geweestxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jake is geen creep:$ en wie wil Nessie er als rol erbij?]

    Jake
    De woede gierde door mijn lichaam. Ik gooide de voordeur met een klap achter me dicht. Ik trok mijn kleren uit en veranderde. Ik bond mijn broek rond mijn poot en rende weg. Het bos in langs de bomen zo snel als ik kon om maar bij Bella uit de buurt te zijn.

    [Echt he.]

    Jennifer
    "Je bent echt een ander persoon sinds die verandering." Toen was het stil. Nu werd ik toch wel erg nieuwsgierig en zachtjes liep ik de kamer weer in. Bella had haar ogen neergeslagen.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    TheDirection schreef:
    [Jake is geen creep:$ en wie wil Nessie er als rol erbij?]

    Jake
    De woede gierde door mijn lichaam. Ik gooide de voordeur met een klap achter me dicht. Ik trok mijn kleren uit en veranderde. Ik bond mijn broek rond mijn poot en rende weg. Het bos in langs de bomen zo snel als ik kon om maar bij Bella uit de buurt te zijn.


    IK WIL NESSIE!!!! ;D


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Jake rende woedend weg. Ik zuchte diep. Verdomme dan had ik eens de kans om het te vertellen en dan loog ik weer. IK moest en zal hem bellen en het gaan vertellen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan