• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= LostPromises
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Vianna
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Vianna
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:17 ]


    Ex astris, sciencia

    Alice
    Ik schoot naar villa Cullen, en stond opeens bij de voordeur.
    'Bella, je bent terug! Maak je geen zorgen over Carlisle en Esmé hoor,' lachte ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    bella
    ALice kwam binnen gesormd. Ik liep op haar af en omhelsde. 'Waarom zijn ze weg zeker door mij?' Ik voelde dat ik moest hiulen [vampmanier]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bellla
    Nadat ik naar boven gegaan was zocht ik mijn mobieltje of een telefoon. Al snel had ik er een gevonden en draaide de nummer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice
    'BELLA WACHT NOU EENS,' riep ik en ik stormde achter haar aan. Ik pakte de telefoon uit haar hand en hield die strak vast. 'Ze zijn niet weg door jou, ze wilden er even tussenuit, om geen kinderen om hun heen te hebben. Ze zijn naar Australië. Geloof me.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    bella
    ALice pakte mijn mobiel af. 'Ze zijn niet weg door jou, ze wilden er even tussenuit, om geen kinderen om hun heen te hebben. Ze zijn naar Australië. Geloof me'teterde ze in mijn oor. Ik keek haar even . 'Alice laat me los' zei ik zachtjes. Jemig ik kon me de laatste tijd wel slecht beheersen. Ik snapte wel dat ze weg waren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice
    'Alice, laat me los,' zei ze zacht. Nog steeds hield ik haar vast. 'Bells, twijfel je aan mijn gave?'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    bella
    Ik schudde mijn hoofd. Ik beet op mijn wang en klemde mijn tanden op elkaar. 'Alice los nu' zei ik dreigend. Maar Alice was Alice niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice
    'Alice, los nu,' zei ze dreigend. 'Bella, luister. Het is echt niet jouw schuld dat Carlisle en Esmé weg zijn, geloof me nou, ik lieg nooit!'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    bella
    Ze keek me wanhopig aan. 'Alice laat me nu los' Ik keek haar aan en probeerde duidleijk te maken dat het nu niet de moment was om me vast te houden. Maar ze bleef proberen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice
    'Bella, geloof me nou,' smeekte ik, 'het is echt niet jouw schuld. Je twijfelt wel aan mijn gave.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    bella
    Ze bleef maar door gaan. Ze had het niet in de gaten. Waarom keek ze neit naar de toekomst ze meost tog zien dat ik door het lint zou gaan. Ik begon me los te trekken uit haar greep


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice
    Ik liet Bella uiteindelijk los. 'Geloof me, ik lieg niet.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    bella
    ZE liet me uiteindelijk toch los. 'Geloof me, ik lieg niet.' ze keek me aan. IK knikte en liep naar mijn kamer. Na een paar minuten was ik weer gekalmeerd. Ik zocht weer de telefoon op
    [wieis er online carlsile of esmé]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [haai! Ik meld me]

    Quil
    Na bijna een dag te hebben geslapen rekte ik me uit. Langzaam stond ik op en besloot om een douche te nemen, om daarna koers te zetten naar Emily. Als het goed is was Claire daar nog.

    Carmen
    Ongeduldig zat ik in de hotelkamer met de telefoon in mijn hand. Waarom belde niemand van mijn familie mij terug? Ik zuchtte diep en belde het vliegtuigmaatschappij. "Hallo, met Carmen Denali. Ik wil graag een last minute naar Vancouver."

    Jennifer
    Aangezien niemand in het grote huis was, was ik maar even gaan jagen, ik zou later wel terug komen.
    Na een beer of twee zette ik weer koers naar het grote huis midden in het bos. Ik hoorde een discussie van boven en besloot weer aan te bellen. Laat er alsjeblieft iemand open doen!


    We're all mad here. You'll fit right in.

    jenniger is het bij de cullens?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan