• Doet gaatjes vullen pijn? Want ik moet a.s vrijdag naar tandarts, want zo te zien heb ik een gaatje. Maar nu ben ik dus heel bang. x_x


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Baskuh schreef:
    Gaatjes vullen niet, de verdoving wel. Het voelt net of de naald van de verdoving helemaal door je wang gaat en er aan de andere kant weer uit komt, bij mij tenminste.


    AAAAAIGHT, NOU MAAKJIJ MIJ WEER BANG.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Bronte schreef:
    Nee, helemaal niet. Vraag mij niet hoe vaak er gaatjes in mijn tanden gevuld zijn en geen een keer deed het pijn.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Bij mij deed de verdoving ook niet zo heel veel pijn, hoor. Toch zeker niet alsof die naald door mijn wang ging.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    weheartit schreef:
    (...)

    AAAAAIGHT, NOU MAAKJIJ MIJ WEER BANG.


    De verdoving viel bij mij gewoon mee hoor, en ik kreeg er 5. Dunno why.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb werkelijk waar geen idee. Ik heb namelijk geen enkel gaatje in me hele leven gehad, tot nu toe. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb nog nooit gehad ;3.
    Maar verdoving is 1 woord Ver-schr-ik-elijk


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    weheartit schreef:
    (...)

    AAAAAIGHT, NOU MAAKJIJ MIJ WEER BANG.

    Ja, maar dat is mijn tandarts, die douwt die hele spuit in je bek en laat het zo'n 30 seconden zitten.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    RLovesAnne schreef:
    (...)

    De verdoving viel bij mij gewoon mee hoor, en ik kreeg er 5. Dunno why.

    Ik heb er 2 gehad (in totaal 4) Ik sloeg bijna de kaakchirurg :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Ik heb er 2 gehad (in totaal 4) Ik sloeg bijna de kaakchirurg :Y)


    Ik ben echt bang voor de tandarts, en ik ging de hand van de tandartsassistente helemaal fijn knijpen omdat ik bang was. Maar de pijn viel mee. :W


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Anitaaa schreef:
    Je voelt er niets van.
    Normaal gezien boren ze je gaat je eerst wat goed (je voelt enkel wat getril), dan spuiten ze het uit met water (haha), dan spuiten ze de vulling erin en dan duwen ze zo'n huge ding op je tand om te drogen.
    (bloos)


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    de eerste keer deed geen pijn, voelde zelfs niks van de verdoving, maar de 2e keer wel, leek wel alsof hij in mn andere kies aan het boren was, en ik had toch verdoving
    maar het is voorbij voor je het weet

    succes vrijdag

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 21:31 ]

    En.. Mijn tandarts lijkt op Jackie Chan.
    Ik ga tegen hem zeggen 'Als jij mij pijn doet, krijg ik 5 euro van jou.'
    En als hij niet akkoord gaat met mijn deal, dan ga ik niet liggen op die ding.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Náh, ik herriner het me niet echt meer maar zoveel pijn deed het niet.
    Je hoeft er echt niet bang voor te zijn :')

    Ik kreeg verdoving, en het deed geen pijn..


    Sterkte(flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.