• Tijdens Nederlands keken we naar een verzameling vertelsels i.v.m met mythes en dat is dus met Michael Gambon en van het moment ik zijn gezicht zag en zijn stem hoorde moest ik direct weer denken aan die scène waarin hij doodgaat. Met als gevolg dat ik helemaal down zat tijdens Nederlands en bijna begon te huilen (al weet ik niet waar dat opeens vandaan kwam want ik huil niet zo snel >< ) Wat ben ik toch een ****kind *zucht diep*

    Nu even een standaard vraagje om dit topic nuttig te houden,
    hebben jullie dat soms dat je - oke nee laat maar, ik weet niets- Ga maar even vertellen hoe jullie dag was of iets in die richting ><


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    En zulke dingen gebeuren nu altijd op school, dat je emotioneel word.
    Ugh.

    Mijn dag was wel leuk, gingen op visite bij iemand.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik moest een keer bijna huilen op school tijdens een documentaire over drugs, wat niet eens zielig was :'D.
    Mijn dag was druk, maar wel leuk.


    i put the fun in funeral

    Oh die heb ik ook gezien, alleen toen was ik nog niet zo obsessed met HP als nu en kende ik alleen de Dumbledore van film 1 en 2 )=


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb laatst the Omen gezien, ook iets met Michael Gambon


    Define "good".

    Ik heb moeten janken in de klas toen onze leraar een piano liedje op ging zetten, zodat we ons beter konden 'concentreren'. Ik ben al zo'n emotionele trut, dus ik heb zitten janken in de klas(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Awh, zo zielig :') & mijn dag was saai, naakt de was zitten opvouwen.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Hahaha, sukkel!
    Weet je wat ik had? We keken met Aardrijkskunde een documentaire over vulkanen en de Aarde en er zaten zoveel mooie shots in van de natuur die gewoon ongelooflijk waren! En ik zat daar echt zo bezig: "Omg kijk kijk kijk! Waaauw, omg! Ooooh, wat mooi! Omg djeeeez, heb je dat gezien? Oooooh!"
    Mijn vriendinnen die achter en naast mij zaten lachten zich kapot. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb dat heel sterk met achtergrondmuziek. Ik kan het zo raden en dan zeg ik zo uit het niets: 'skinny love - Birdy.' of 'This Night - black lab', of nog erger; 'dit is gecomponeerd door Andre Desplat... ik vind hem zo geweldig hè, echt.' en het allerergste was: 'WÁT, hoor jij niet dan dat dit Mozart is? OMG je bent echt een 21st-century-kind hè?'
    Sorry, bij dezen. En Rosalie, jij hebt mijn Beethoven-box nog en ik wil hem terug.

    Daarbij leer ik leuke quotes uit mijn hoofd en kan ik me dingen altijd heel heftig inbeelden @ Captain. Kijk, ik was in Schotland en de hele weg zat ik: 'OH KIJK, HIER ZITTEN VEEL UILEN JOH!' en 'KIJK DAN, DAAR, OOH WAUW EN DIT! IK WIL HIER LATER STUDEREN, OH WAT IS DIT MOOI! MAM, MOET JE DIE KERK ZIEN!'
    En in de Keulse dom was ik zo van: 'Dat ze toen het verticalisme al kenden hè? Cool hè?'. Yep, ze keken me aan alsof ik raar was -.- .


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hahaha! Oooh, dat heb ik ook vaak!
    Als ik een oud gebouw zie, dan zeg ik voor mezelf al meteen in welke stijl het gebouwd, in welke periode en aan welke kenmerken je dat kan zien. Echt erg! :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    En omg! I LOVE BLACK LAB!


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Hahaha! Oooh, dat heb ik ook vaak!
    Als ik een oud gebouw zie, dan zeg ik voor mezelf al meteen in welke stijl het gebouwd, in welke periode en aan welke kenmerken je dat kan zien. Echt erg! :'D


    Ja, en ik werd emotioneel in Engeland toen we langs een huis kwamen waar mijn opa en oma nog hadden gewoond... Echt, ik heb mijn opa nooit gekend en hij had me wel een "bonnie lassie" gevonden, zei mijn oma zo xD

    Kijk, mijn opa was Schots en is in Yorkshire gaan wonen, ik heb ergens een bandje waar zijn stem op staat en ik luister dat iedere dag even :$

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 0:52 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Ja, en ik werd emotioneel in Engeland toen we langs een huis kwamen waar mijn opa en oma nog hadden gewoond... Echt, ik heb mijn opa nooit gekend en hij had me wel een "bonnie lassie" gevonden, zei mijn oma zo xD

    Hahahaha! :'D
    Ja, van mooie filmmuziek word ik ook erg emotioneel, vooral als de films historisch zijn. :'D
    Ik word gewoon telkens emotioneel bij historische zaken. x)


    Where there is a sea there are pirates...

    Basecca schreef:
    (...)

    Ja, en ik werd emotioneel in Engeland toen we langs een huis kwamen waar mijn opa en oma nog hadden gewoond... Echt, ik heb mijn opa nooit gekend en hij had me wel een "bonnie lassie" gevonden, zei mijn oma zo xD

    Kijk, mijn opa was Schots en is in Yorkshire gaan wonen, ik heb ergens een bandje waar zijn stem op staat en ik luister dat iedere dag even :$

    Omg, dat is zo lief. :'c


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Omg, dat is zo lief. :'c


    Hij vraagt alleen aan mijn moeder of hij een boterham met kaas mag, en zij loopt naar de keuken (hij woonde toen al in NL), smeert dat broodje en je hoort hem zo eten. Vervolgens gaat hij mijn moeder plagen enzo en dat is best emotioneel voor haar :$


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Aww, wat lief! Er is ook zo'n videotape van mijn opa die op de dag dat ik werd geboren tegen mij praat. Hij zegt gewoon allemaal dingen tegen mij in de camera enzo, mijn mama moet ervan huilen zei ze.
    Maar ik heb het nog nooit gezien, en ik ben er echt benieuwd naar. C:
    Het ligt helaas wel in Rusland, dus kan ik het niet zomaar gaan halen. Maar binnenkort misschien!


    Where there is a sea there are pirates...