• Tijdens Nederlands keken we naar een verzameling vertelsels i.v.m met mythes en dat is dus met Michael Gambon en van het moment ik zijn gezicht zag en zijn stem hoorde moest ik direct weer denken aan die scène waarin hij doodgaat. Met als gevolg dat ik helemaal down zat tijdens Nederlands en bijna begon te huilen (al weet ik niet waar dat opeens vandaan kwam want ik huil niet zo snel >< ) Wat ben ik toch een ****kind *zucht diep*

    Nu even een standaard vraagje om dit topic nuttig te houden,
    hebben jullie dat soms dat je - oke nee laat maar, ik weet niets- Ga maar even vertellen hoe jullie dag was of iets in die richting ><


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Captain schreef:
    Aww, wat lief! Er is ook zo'n videotape van mijn opa die op de dag dat ik werd geboren tegen mij praat. Hij zegt gewoon allemaal dingen tegen mij in de camera enzo, mijn mama moet ervan huilen zei ze.
    Maar ik heb het nog nooit gezien, en ik ben er echt benieuwd naar. C:
    Het ligt helaas wel in Rusland, dus kan ik het niet zomaar gaan halen. Maar binnenkort misschien!


    Aah wat lief! Waar uit Rusland kom je precies vandaan? Ik kon ooit wel iets zeggen in het Russisch wat leek op "hou je kop, schele aap" maar ik weet niet meer meer hoe je dat precies moest zeggen aangezien mijn vriend toen geïnteresseerder was in slapen, haha.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Aah wat lief! Waar uit Rusland kom je precies vandaan? Ik kon ooit wel iets zeggen in het Russisch wat leek op "hou je kop, schele aap" maar ik weet niet meer meer hoe je dat precies moest zeggen aangezien mijn vriend toen geïnteresseerder was in slapen, haha.

    Hahaha xd
    Ik heb tot mijn twaalfde in Brest, Wit-Rusland gewoond en dan verhuisde ik naar België.
    Maar mijn mama komt uit een stadje in de Oeral-gebergte, Perm.
    Mijn vader weet ik niet, ik weet alleen dat hij Russisch was en niet Wit-Russisch. Maar blijkbaar was hij ook voor een deel Duits en Joods. :'D
    En mijn opa was 100% Oekraïens. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Hahaha xd
    Ik heb tot mijn twaalfde in Brest, Wit-Rusland gewoond en dan verhuisde ik naar België.
    Maar mijn mama komt uit een stadje in de Oeral-gebergte, Perm.
    Mijn vader weet ik niet, ik weet alleen dat hij Russisch was en niet Wit-Russisch. Maar blijkbaar was hij ook voor een deel Duits en Joods. :'D
    En mijn opa was 100% Oekraïens. ^^


    Het hele verhaal is superlang... Ik heb roots in Frankrijk, Schotland, Engeland en ergens ver weg familie in Ierland (achterneven van mijn moeder). Frankrijk is het verste wat we kunnen terugrekenen, ± 1850 ofzo. Verder kwamen we niet :'D
    Mijn vriend heeft maar twee jaar in Moskou gewoond. Zijn moeder kwam uit Sint Petersburg, maar is verhuisd voor werk. Ze had haar man in Nederland al ontmoet, maar het was een heel gedoe om hier te komen
    Ik kan me niet concentreren... het is te laat...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik las 'Ik ben echt zo'n trein' (krul)

    ik heb verder geen nuttige informatie te melden

    (cat)

    Basecca schreef:
    (...)

    Het hele verhaal is superlang... Ik heb roots in Frankrijk, Schotland, Engeland en ergens ver weg familie in Ierland (achterneven van mijn moeder). Frankrijk is het verste wat we kunnen terugrekenen, ± 1850 ofzo. Verder kwamen we niet :'D
    Mijn vriend heeft maar twee jaar in Moskou gewoond. Zijn moeder kwam uit Sint Petersburg, maar is verhuisd voor werk. Ze had haar man in Nederland al ontmoet, maar het was een heel gedoe om hier te komen
    Ik kan me niet concentreren... het is te laat...

    Hahaha ok! Het lijkt me wel een heel romantisch verhaal. :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik moest eens bijna in de les huilen omdat ik iemand in de lucht, box bewegingen met zijn armen zag maken. Om daarbij het geluid te maken van: 'Dush! Woesh!' Haha :'D
          Ik ben blij dat ik me in wist te houden. (Lang verhaal waarom ik bijna moest huilen.)


    Let it come and let it be

    Captain schreef:
    (...)
    Hahahaha! :'D
    Ja, van mooie filmmuziek word ik ook erg emotioneel, vooral als de films historisch zijn. :'DIk word gewoon telkens emotioneel bij historische zaken. x)


    Dat heb ik ook! :'D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Waarom laten ze dan ook zoiets zien in de klas
    Omdat het cool is ofc maar alsnog
    Micheal Gambon <3
    Waarom hebben ze hem dood laten gaan?...
    Ik ga wel vertellen over gisteren
    Ben naar Duinrell geweest en heb mezelf half dood laten vriezen


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."