• Thuis beginnen wij binnenkort met het trekken van lootjes en mijn moeder zegt dat ik alvast moet gaan beginnen met bedenk wat ik wil voor Sinterklaas.
    Weten jullie misschien nog iets leuks? een leuk boek of zo? Het mag zo rond de €50,- zijn.
    Wat willen jullie voor Sinterklaas?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 13:21 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    een lekker geurtje! Dat had ik vorig jaar ook gekregen, was ik echt heel blij mee (:

    Ik weet dat ook nooit en ik moet een kado van rond de 100 euro bedenken, dus ik heb zelf geen idee, laat staan dat ik voor jou iets weet!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Uhm... Muziek die je leuk vindt? Dat ga ik vragen (:

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 14:29 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Continue schreef:
    Wij doen niet meer aan Sinterklaas. Ik kan je niet echt helpen...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik zou graag mijn potloden uitbreiden. Het allerliefste zou ik dat willen, potloden, speksteen en turks fruit aangezien ik vaak bezig ben met dat soort dingen. Klei is ook alweer op, heb weer nieuw nodig.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik wil heel graag het tweede boek van de serie gone vragen voor sinterklaas


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn broer en ik hebben het kado gekregen dat we voor het eerst (volgende zomervakantie) met zijn 4en een vliegreis maken.


    Firm believer of all that is magic

    Vraag boekenbonnen, dat is echt heel handig (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Boekenbonnen inderdaad, CD's, een nieuwe tas, een bepaald soort kleding dat je graag wilt, een mooi horloge, kaartjes voor een concert, Sims 3 (of als je die al hebt een uitbreidingspakker), nouja en er is vast nog heel veel meer waar ik nu niet op kan komen ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vraag altijd wel boeken en dvd's, maar dit jaar staat een koffer ook op m'n verlanglijstje _O_


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ga sims 3 + beestenbende vragen, en nog wat kleren en kaarsen (: Ik weet ook nooit zo goed wat ik moet vragen xd


    Alis volat propriis.

    Wij doen geen lootjes, wij gaan gewoon met zijn allen om de openhaard zitten en kadootjes openmaken
    Shit, ik moet binnenkort een verlanglijstje maken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one