• hey, ik ken mensen voor wie het nu herfstvakantie is geweest, en ik ken mensen voor wie het nu net herfstvakantie is geworden.
    Dus ik vroeg me af of jij net vakantie hebt gehad of het nu net hebt en wat je hebt gedaan of gaat doen. :)
    Btw hoe zit dat in België? Wanneer was/is er daar herfstvakantie??

    Ik ben wezen logeren bij een vriendin in Den Haag en ik heb daar ook geshopt :) xD Voor de rest heb ik wat schoolwerk ingehaalt, want met wis en eco liep ik nogal achter.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn vakantie is voorbij D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb nu vakantie :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn herfstvakantie is helaas voorbij. Maar goed, ik wil ook dolgraag mijn beroepstaak afmaken.

    Belg hier.
    Ik heb nu nog een week school, en dan vakantie. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Fayan schreef:
    Mijn vakantie is voorbij D:

    Hustlers schreef:
    Ik heb nu vakantie :'D


    Here & Now

    Hustlers schreef:
    Ik heb nu vakantie :'D


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Voorbij...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hustlers schreef:
    Ik heb nu vakantie :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Basecca schreef:
    Voorbij...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik heb nu vakantie en ik moet leren voor mijn tentamens :'). Maar ik ben waarschijnlijk wel de hele week bij mijn vriend en we gaan samen nog een dagje weg (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ooh en wat ik ga doen.
    Zaterdag en Zondag: werken samen met een vriendin en daar blijven we dan slapen.
    Maandag: Cakejes bakken en een kastje verfen.
    Dinsdag: Komt Lotte (Blameniall) naar mij toe!
    Woensdag: Naar laloca (feest) en in de avond bij een vriendin slapen.
    Donderdag: Winkelen en uiteten in Zwolle.
    Vrijdag + zaterdag + zondag: Met vriendinnen afspreken en meer dan 35 bladzijdes Aardrijkskunde inhalen omdat ik ben gewisseld van profiel.
    Ik heb het dus druk :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maandag moet ik weer naar school :c

    Hustlers schreef:
    Ik heb nu vakantie :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hustlers schreef:
    Ooh en wat ik ga doen.
    Zaterdag en Zondag: werken samen met een vriendin en daar blijven we dan slapen.
    Maandag: Cakejes bakken en een kastje verfen.
    Dinsdag: Komt Lotte (Blameniall) naar mij toe!
    Woensdag: Naar laloca (feest) en in de avond bij een vriendin slapen.
    Donderdag: Winkelen en uiteten in Zwolle.
    Vrijdag + zaterdag + zondag: Met vriendinnen afspreken en meer dan 35 bladzijdes Aardrijkskunde inhalen omdat ik ben gewisseld van profiel.
    Ik heb het dus druk :Y)

    Wow das veel. Ben jij ook zoiemand die de hele vakantie volplant met allemaal dingen en te laat beseft dat je dan helemaal niet kunt uitrusten?? Ik wel...xD

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 14:35 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."