• Iiiiieeee, ik heb echt zo'n zin om naar 30STM te gaan en dankzij dit lieve filmpje van hen heb ik er nog meer zin in ;D



    I am SO excited and I just can't hide it!

    Nog mensen die ergens heel blij om zijn/ergens ongelofelijk veel zin in hebben?

    Ik moet gewoon naar 30STM, ooit eens in mijn leven. Maar ja, niemand in mijn omgeving vind ze goed (no_chears)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vrijdag, dan ga ik naar het concert van Black Veil Brides en mag ik mijn nieuwe hondje ophalen *O*
    En al zou ik zelf ook wel naar 30STM willen D: Maar dat is in België (no_chears)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 22:26 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Fayan schreef:
    Ik moet gewoon naar 30STM, ooit eens in mijn leven. Maar ja, niemand in mijn omgeving vind ze goed (no_chears)

    Ga met mij mee :Y) ik ga van 's morgens aanschuiven want ik ben klein en ik wil graag iets kunnen zien , maar ik moet nog iemand vinden om daar te geraken haha want mijn mede reizigster komt pas na de middag :'D

    Ik ben wel blij om een aantal dingen ja. :'D


    -

    Ik ken eigenlijk maar één liedje van hen.
    Shame on me


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kyou schreef:
    Ik ken eigenlijk maar één liedje van hen.
    Shame on me

    Inderdaad, shame on you ;O!

    Oh, ik wil hen ook wel weer zien! Ik heb ze gezien op PinkPop dit jaar en ze waren zo goed! En Jared Leto was zo sexy.. :'D

    Genius schreef:
    Ik ben wel blij om een aantal dingen ja. :'D


    The good old times.

    Dursley schreef:
    Oh, ik wil hen ook wel weer zien! Ik heb ze gezien op PinkPop dit jaar en ze waren zo goed! En Jared Leto was zo sexy.. :'D

    Ik ging ze op Pukkelpop zien, & toen was het gedaan met het goede weer.

    Fayan schreef:
    Ik moet gewoon naar 30STM, ooit eens in mijn leven. Maar ja, niemand in mijn omgeving vind ze goed (no_chears)

    Nou lau, ik wil anders best een keer met je mee hoor !*O*


    I solemny swear i am up to no good

    Leukk :D Jammer dat het in Belgie is, nja ooit komen ze wel naar Nederland. :D Ik ben al een keer geweest, en ben helemaal gek van Jared:9~


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik zou nooit alleen naar een concert mogen van mijn ouders en niemand die ik ken vind ze ook goed *baal baal baal*