• Mwhuhauhua ik heb hem gezien en hem om een kus gevraagd, maar dat mocht niet. :c
    Toch ben ik blij. (bloos)


    Waren er nog mensen of hebben jullie hem al ontmoet ergens anders? :3

    Oppugno schreef:
    (...)
    HAHA LOL, staat daaronder nou "draco <3 Harry"? x) Jij hebt Lots of Love, terwijl Elise alleen maar Love heeft. Lucky you ^.^


    Er staat:
    'To Nicky,
    lots of love,
    Tom Felton
    Draco <3 xxx'

    (wbw)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Er staat:
    'To Nicky,
    lots of love,
    Tom Felton
    Draco <3 xxx'

    (wbw)

    <3_<3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    HAHA LOL, staat daaronder nou "draco <3 Harry"? x) Jij hebt Lots of Love, terwijl Elise alleen maar Love heeft. Lucky you ^.^

    Dat maakt mij niet uit, want ik heb hem bijna gekust. Dat is vele meer dan 'lot of love'. (bloos)

    Arousal schreef:
    (...)
    Dat maakt mij niet uit, want ik heb hem bijna gekust. Dat is vele meer dan 'lot of love'. (bloos)


    Hij heeft het niet gedaan. :'D
    Hij heeft het vriendelijk afgewezen. (bloos)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    I've talked to him for two minutes in Kensington, London. Alone. Without a crowd.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    I've talked to him for two minutes in Kensington, London. Alone. Without a crowd.

    Funny how you already said that.

    OT: Wat cool (krul)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 23:57 ]

    Orchideous schreef:
    (...)

    Hij heeft het niet gedaan. :'D
    Hij heeft het vriendelijk afgewezen. (bloos)

    Ja, maar als het mocht had hij het wel gedaan. :')

    Ik kreeg een kus op m'n wang en een handtekening :'D


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    JALOERS!
    Hij heeft een mooie handtekening <'33


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Beckett schreef:
    Ik kreeg een kus op m'n wang en een handtekening :'D

    <3_<3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Beckett schreef:
    Ik kreeg een kus op m'n wang en een handtekening :'D

    Was dat op facts?

    Oe nice. Nope, was er niet en heb hem ook nog nooit ontmoet. Ik heb die Krum meneer -geen idee wat zijn echte naam is- wel een keertje gezien en gesproken op een festival, hij is heel lief (pirate)


    Wie du mir, so ich dir.

    Damn, ik wil hen ook ontmoeten. Dan zou ik ze knuffelen en nooit meer loslaten :Y)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wat tof voor je! Ik heb hem nog nooit ontmoet, maar dat hoeft ook niet persé. Het zou natuurlijk wel leuk zijn.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Daar was ik gisteren ook en Hell No had ik net 2 euro te weinig mee om een handtekening te kopen -.-


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.