• Want ik moet wachten tot na 16u om te eten. Ik moet namelijk vitaminepillen slikken en die dingen mag je pas nemen op een lege maag en nu moet ik steeds 4 uur tussen mijn maaltijden wachten. Maar het is zondag en dan eet ik normaal elk uur wel iets en nu lig ik dus half te creperen van de honger. Maargoed, nog een kwartiertje ;d
    Iemand ook honger op dit moment lol :'D?


    Olive

    Ik heb de hele dag al honger :3
    elk uur neem ik wat:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik heb ook honger , maar ik meot wachten tot 6 uur omdat we dan pas gaan eten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja. Nog niks gegeten en die klootzak van een stiefvader laat mij niet.


    Where there is a sea there are pirates...

    Aww, sterkte!
    Ik wilde net een broodje kroket maar de kroketten zijn op =(


    “Love is a contradiction.”

    Jup, ik pakte een speculaasje en toen begon papa me helemaal af te zeiken en rukte hij dat koekje uit mijn hand, dus nu heb ik ook honger ^.^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik heb ook honger., ;'[
    maar., we eten vanavond hamburgers, dus dat maakt het wel weer goed., =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Medelijden. Ik weet hoe het voelt. Ziekenhuisvoedsel komt op vaste tijdstippen en is gewoon niet te eten.(no_chears)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb al de hele dag geen honger, alleen kwart van koekje en boterham op.


    Firm believer of all that is magic

    Rugzak schreef:
    ik heb ook honger., ;'[
    maar., we eten vanavond hamburgers, dus dat maakt het wel weer goed., =D

    Ieh, jouw signature =o *random*


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Yay, ik heb mijn vitaminepillen genomen :Y) FOOOOOOD!


    Olive

    Wow. Echt waar, als je nog geen vier uur zonder eten kan... (no_chears)
    Ik heb geen trek, heb om 11 uur ontbeten. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Reseda schreef:
    Medelijden. Ik weet hoe het voelt. Ziekenhuisvoedsel komt op vaste tijdstippen en is gewoon niet te eten.(no_chears)

    Dan weet ik niet in welk ziekenhuis jij komt, maar ik heb altijd wel goede maaltijden gehad. :'D


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Dan weet ik niet in welk ziekenhuis jij komt, maar ik heb altijd wel goede maaltijden gehad. :'D


    De verkeerde, obviously. En van die zogenaamde knappe verplegers waar iedereen het altijd over heeft, is ook geen sprake.:W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    DEATHBAT schreef:
    Wow. Echt waar, als je nog geen vier uur zonder eten kan... (no_chears)
    Ik heb geen trek, heb om 11 uur ontbeten. :Y)


    Oh sorry hoor :')


    Olive

    Reseda schreef:
    (...)

    De verkeerde, obviously. En van die zogenaamde knappe verplegers waar iedereen het altijd over heeft, is ook geen sprake.:W

    Ja, dan kun je wel zeggen dat je in het verkeerde ziekenhuis komt. x'd


    I can't even think straight.