• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan


    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw


    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Abo

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Shit. Ze wilde niet gaan zonder mij. Ik hield haar alleen maar op, en ik wilde niet haar dood op mijn geweten. Ik merkte dat ik weer de lucht in werd geslingerd, ze tilde me weer op. Het scheen haar beter af te gaan, en ze leek opgelucht.
    'Gaat het wel met je?' vroeg ik. Alles ging me steeds makkelijker af. Praten, bewegen, noem het allemaal maar op. 'Misschien moet je proberen me zelf te laten lopen,' stelde ik voor.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dana
    'Ja, is goed.' Ik knikte terwijl ik Cherie overeind hielp. 'Dit gaan we alle twee overleven.' Ik wist niet waar we heen moesten. Mij leek het slimst om uit de wind te gaan staan zodat het vuur ons niet kon bereiken. Ik keek naar Cherie en glimlachte kleintjes. Ze stond rechtop en tot mijn grote opluchting viel ze niet om.
    'Het gaat een stuk beter met je,' zei ik opgelucht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Ja, klopt,' antwoordde ik kortaf. Ik wilde geen ademtocht verspillen, nu ik ook het vuur had gezien. We moesten naar een plek waar het vuur niet bijkon. Niet het bos in, dat was zeker. Het gebouw was ook geen optie; daar kwam het vuur vandaan. Opeens schoot het me te binnen. 'De schietbaan!' riep ik uit. Ik legde snel uit wat ik bedoelde, want Dana had waarschijnlijk geen flauw idee waarover ik het had. 'Je weet wel. De schietbaan. Waar de Kapitein trainingen geeft. Het is een eind lopen, maar ik denk dat we daar veilig zijn. Kom mee.'
    Ik pakte haar zachtjes bij de arm, en wenkte dat ze met me mee moest lopen. We liepen niet snel, dus ik had genoeg tijd om me zorgen te maken over Gawain. Waar was hij nu? Zou hij omgekomen zijn in de vlammen? Met heel mijn hart hoopte ik van niet. Het liefst zou ik naar hem op zoek gaan, maar ik had geen idee waar ik moest beginnen.
    Ik richtte mijn blik op de grond, naar mijn afgetrapte sneakers. All Stars. Ik wist nog dat ik mijn ouders twee dagen had moeten doodzwijgen om ze te krijgen, zo graag wilde ik ze. Ze waren roze, met zwarte veters. Het waren mijn droomschoenen, en ik was ongelooflijk kwaad geweest dat ik ze in eerste instantie niet mocht. Ik glimlachte bij de herinnering. En dan te bedenken dat ik weleens kwader was geweest op mijn ouders. Toen ze me vertelden dat ik geadopteerd was, geloofde ik ze niet. Ik schold ze uit, en begon mijn tas al in te pakken om weg te lopen.
    Een tak waarachter mijn voet bleef haken, bracht me abrupt terug naar de werkelijkheid. Ik struikelde, en viel met mijn gezicht in het zand. 'Ah shit,' mompelde ik, terwijl ik weer opstond en verdeliep, naar de schietbaan.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dana
    We liepen zwijgend naar de schietbaan. In mijn gedachte was ik bij iedereen die nog bij het gebouw waren. Vooral om Cedric maakte ik me zorgen, nadat hij het gebouw in was gegaan had ik hem niet meer gezien. Opeens schoot me iets te binnen.
    'Moeten we het vuur niet blussen?' Dadelijk fikte heel dit eiland af. Ik keek naar Cherie. 'Ik bedoel, we kunnen dit eiland niet laten afbranden.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Ja, ik denk dat dat misschien wel verstandig is, maar ik heb geen idee hóé.' Ik dacht diep na over een manier om het vuur te blussen. Jemig, hadden we geen persoon hier de gerelateerd was aan een vis ofzo? Dan kon die de brand blussen. 'Misschien moeten we een trainer gaan zoeken, in de buurt van het gebouw? Dan hebben we eerst handdoeken nodig om onszelf te beschermen tegen de vuurlucht, maar dat komt denk ik wel goed.' Ik begon steeds sneller te lopen, hopend dat de Kapitein bij de schietbaan was. Dan zouden we hem om hulp kunnen vragen. En anders wilde ik Heather of Valerie tegenkomen.
    Maar het allerliefst wilde ik Gawain tegen het lijf lopen, zodat ik wist dat hij veilig was. Dan zou ik me gelijk een stuk beter voelen, en dan kon ik mijn zorgen om hem een beetje laten gaan.
    Ondertussen waren we bij de schietbaan aangekomen. Vanaf de buitenkant zag hij er leeg en verlaten uit, maar nog steeds hoopvol snelde ik naar binnen. Er waren kapotgeschoten borden, er lagen kogels verspreid over de grond, maar er was op mij en Dana na geen levende ziel te bekennen.
    'Fuck, fuck, fuck,' mompelde ik in mezelf, terwijl ik abrupt weer omdraaide, en terug beende richting het gebouw.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Valerie Savarin

    Ik snelde terug naar het eiland om de anderen te gaan helpen maar hield toch één oog op de man achter mij. Hij zag er nu niet direct gevaarlijk uit en ik hoopte dat we wat informatie eruit zouden krijgen. Desnoods op de harde manier, dacht ik er nog grimmig achteraan. Het bootje botste zachtjes tegen de oever en ik sprong snel op de steiger waarna ik de man aan zijn arm eruit probeerde te sleuren. Hij was best zwaar maar met een laatste harde ruk lag hij op de steiger. Ik worstelde mijn armen onder zijn rug en tilde hem op om naar daar te dragen, hopend op een stuk touw. In de verte zag ik Dana en Cherie naar het gebouw rennen en ik schreeuwde hard hun namen terwijl ik het taser gun uit mijn laars trok, gelukkig maar dat ik die bij had.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 13:23 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Is er by the way een trainer beschikbaar die Cherie en Dana tegen het lijf kunnen lopen? :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Oh wacht, ik verander het anders wel even :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oké!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik post zo wel wat. Eerst even eten


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zo, aangepast (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Ik hoorde mijn naam. Snel draaide ik me om, en ik zag Valerie, met een vage, onbekende gestalte achter zich. Even dacht ik hem te herkennen als Prixor, maar die had ik al in geen tijden meer gezien. En deze man was overduidelijk gehavender dan Prixor zich ooit zou laten zien. 'Dana,' zei ik. 'Het is Valerie, kom mee.' Ik rende naar haar toe, misschien kon zij ons helpen met het blussen van de brand.
    'Valerie! Help!' riep ik.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Valerie Savarin

    'Ik weet het, kalmeer. Ik heb een opdracht voor je.' Ik keek even of ze allebei wel goed bij de les waren en nog op hun benen konden staan. 'Cherie, jij hebt al les gehad van Sasha,right? Ik duwde het taser gun in haar handen. Dit geeft elektrische shocken,wees er voorzichtig me oke?' Ik trok de man iets naar omhoog en toonde hem een beetje aan beide meisjes. 'Hij is waarschijnlijk verantwoordelijk voor wat er net gebeurt is, ik wil dat jullie hem bewaken zodat we later informatie kunnen verkrijgen van hem. Als hij bijkomt geef je hem maar een shock, trek hem ergens de bossen in, daar zijn jullie veilig, wacht daar tot ik jullie kom halen. Als ik Sasha vind stuur ik hem naar jullie toe, hij heeft hier meer verstand van. Begrepen?' Ik hoopte maar dat beide meisjes de al redelijk verzwakte man in bedwang zouden kunnen houden, maar langs de andere kant zou hij hier toch niet makkelijk weg geraken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    wow ik heb wat gemist zo te merken. wat is er gebeurt??