• Nummer 1 in de Top 40,
    Naar mijn mening saai,
    Somebody That I Used To Know


    Zelf vind ik het nummer niet zo heel leuk. Maar jullie?


    Being happy is a choice ~

    Bah wat een vréselijk nummer.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ow niet dat nummer D: *gooit pc uit raam*
    Hij is opzicht wel mooi maar ik vind hem gewoon niet leuk...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind het wel een mooi liedje hoor :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Uneventful schreef:
    DUDE, die vent is naakt, en hij heeft volgens mij niet eens een sixpack. Waarom staat Adele niet op één? Die gasten van tegenwoordig weten niet wat muziek is dude, echt niet. En dan kan je mooi zeggen dat een meisje van dertien het dan wel beter weet... maar op dit moment wel.

    Wat maakt het nou weer uit dat hij naakt is? Ik ken genoeg clips waar mensen naakt in zijn, helemaal(die ik verdomme niet kan zien omdat ik 17 ben. Kut youtube).
    Daarbij, iedereen vind iets anders goed. Dit lied is het meest verkocht/gedownload dus zou hij door veel mensen wel goed gevonden worden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het een vreemd nummer, maar beter dan Lady Gaga en die zooi.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Wat maakt het nou weer uit dat hij naakt is? Ik ken genoeg clips waar mensen naakt in zijn, helemaal(die ik verdomme niet kan zien omdat ik 17 ben. Kut youtube).
    Daarbij, iedereen vind iets anders goed. Dit lied is het meest verkocht/gedownload dus zou hij door veel mensen wel goed gevonden worden.

    Het is beter dan die dans muziek die opeens 80% van de mensen leuk vinden T-T


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind hem juist leuk :3

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 17:36 ]


    As travars

    Moriarty schreef:
    Ik vind hem hem juist leuk :3


    Haha, kann. Maar waarom dan?


    Being happy is a choice ~

    Ok bij het begin irriteert het me al xd

    Uneventful schreef:
    DUDE, die vent is naakt, en hij heeft volgens mij niet eens een sixpack. Waarom staat Adele niet op één? Die gasten van tegenwoordig weten niet wat muziek is dude, echt niet. En dan kan je mooi zeggen dat een meisje van dertien het dan wel beter weet... maar op dit moment wel.

    Wat maakt een six pack nu uit? Ik zelf vind het lied geweldig. :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Omg, vanaf het moment dat ik dit topic heb geplaatst, heb ik het liedje in mijn hoofd =( Stom topic, haha


    Being happy is a choice ~

    HeartFlower schreef:
    (...)

    Haha, kann. Maar waarom dan?


    idk, ik vind het gewoon een leuk deuntje hebben en het is wel mijn soort muziek :Y)
    Ik vind het iig een stuk beter dan wat normaal in de top40 staat.


    As travars

    Ik vind het eigenlijk wel een leuk nr, hoewel ik normaal niet zo van dat soort top40 muziek luister. Het heeft gwn iets. :Y)


    Miss omdat er bij So You Think ook op gedanst is xD

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 17:38 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Okee, na alle reacties: Of je vindt het nummer leuk, of HELEMAAL niet. Dat is wel duidelijk (A)


    Being happy is a choice ~

    Ik vind het echt een saai liedje..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.