• Nummer 1 in de Top 40,
    Naar mijn mening saai,
    Somebody That I Used To Know


    Zelf vind ik het nummer niet zo heel leuk. Maar jullie?


    Being happy is a choice ~

    HeartFlower schreef:
    (...)

    Jaah, heel moeilijk. Dan moet je vooral niet hierheen gaan. Dat is heel erg =S

    Al hebben ze nog een beetje kleding aan (flower)

    En... LMFAO is altijd wel leuk, vind ik <3


    Ah neeee, LMFAO is wel leuk naakt. :'D En dat is niet helemaal naakt, right?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ah neeee, LMFAO is wel leuk naakt. :'D En dat is niet helemaal naakt, right?


    Neee, soort-van-naakt :P


    Being happy is a choice ~

    HeartFlower schreef:
    Nummer 1 in de Top 40,
    Naar mijn mening saai,
    Somebody That I Used To Know

    Zelf vind ik het nummer niet zo heel leuk. Maar jullie?


    Ik vind het het geen leuk nummer, maar mijn zusje, net 7, kan hem helemaal mee zingen en is er echt verslaafd aan.


    Remember when...

    Aquila schreef:
    Ik vind het wel een mooi liedje.
    Wel irritant dat je het niet kan meezingen.
    Hoedanook iemand iets tegen Bruggelingen?(6)

    Gheghe, hoezo kun je hem niet meezingen?(A)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ik vind het wel een leuk nummer (:

    Vind het echt een awesome nummer, maar dat komt omdat het een beetje "oldschool" aandoet, een beetje jaren 80. Dat hoor je these days gewoon niet meer in de top 40, nu is het allemaal dezelfde soort muziek. Dit nummer doet me ook denken aan the Police. (:


    ars moriendi

    Ik vind het een leuk nummer, maar het hoort gewoon niet in de top 40 te staan vind ik :') Past echt niet in die lijst.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Ik vind het een leuk nummer, maar het hoort gewoon niet in de top 40 te staan vind ik :') Past echt niet in die lijst.


    Idd. En het staat dan ook nog eens op nr 1. Vaagheid heerst :P


    Being happy is a choice ~

    Mensen, je gaat het toch niet niét luisteren omdat het in de top40 staat? (cat) Alleen al dat dit er in staat wil zeggen dat de top 40 toch nog iets goed betekend, vind ik :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Seel schreef:
    ik vind het wel leuk (:


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik vind hem echt leuk, maar eigenlijk vooral vanaf het stuk dat de vrouw begint met zingen. En het filmpje heb ik er liever niet bij.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Pachelbel schreef:
    Ik vind hem echt leuk, maar eigenlijk vooral vanaf het stuk dat de vrouw begint met zingen. En het filmpje heb ik er liever niet bij.


    Die vrouw zingt idd best wel leuk. De clip is echt vervelend en als je het liedje vaak luistert begint hij nog wel leuk te worden. Maar voorlopig heeft iedereen een hele andere mening ;P


    Being happy is a choice ~

    MailynMonroe schreef:
    Ik vind het ook best saai, de clip, als een knappere jongen was had ik het miss wat leuker gevonden :$ haha x)

    Ik vind hem wel leuk (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    DEATHBAT schreef:
    Ik wil het niet eens luisteren. Vieze Top 40 zooi. (no_chears)


    I was an angel living in the garden of evil