• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    • Rollentopic
    •Rollenstory
    • Topic 1
    • Topic 2
    •Topic 3
    •Topic 4
    • Topic 5
    • Topic 6
    •Topic 7
    • Topic 8
    • Topic 9
    • Topic 10
    • Topic 11
    • Topic 12
    • Topic 13
    • Topic 14
    • Topic 15
    • Topic 16


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)


    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia


    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    You can always join, we don't bite hard


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:45 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh
    schattend keek ik haar aan. zoals verwacht had ze haar hand terug getrokken.
    'Een slechte jeugd?' begin ik met gokken. 'Een dominant liefje, emt losse handjes?' Mensen zoals zei hadden altijd een verhaal.
    'Vertel het eens, lieverd.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Fae
    Ja, bij mij net ook even >.<]


    -

    [Quizlet died]

    Fayan - Stylist
    Ik zie hoe Cassie binnenkomt en naast me komt zitten, maar het duurt nog heel lang voor ik iets durf te zeggen.
    "Wil je tegen Saph zeggen dat ik van hem hou?" Ik heb mezelf namelijk net verboden hem ooit nog te zien. Voor zijn eigen veiligheid. Ook al zal ik dan kapot gaan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus schreef:
    (...)
    [Waarom wilt Primrose Felan dan zo graag? :'3]



    [One thing, Fantasy. Ik wil dus niet dat m'n personage zo interessant is als een dooie slak]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ hier ook *moest Daiyh's post hertypen*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Skylar
    ‘‘Wacht, wat? Serieus?’’ Lachte ik, en haalde toen mijn schouders op. ‘‘Best.’’ Ik prutste aan de riem van mijn jeans, en keek toen grijnzend op.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chiara Cinxi
    'Vertel me eerst maar eens waarom jij zo'n gevoelloze zak bent geworden.'
    Hij kon het vergeten, ze ging niet vertellen wat er was gebeurd. Maar ergens had hij nog gelijk ook: een dominant liefje, met losse handjes?


    -

    Cassie - District 9
    'Zal ik doen als ik hem zie,' zeg ik, 'maar jij kan het net zo goed doen. Later.' En met die woorden rol ik me op tot een balletje, wachtend op de nacht. Hoewel ik niet zal slapen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Bij mij niet ghehe. Lang leve de Ipods! Steve Jobs have too come back and make a iPod Touch 3,4,5 and 6]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Wie opent het nieuwe topic?]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Brianna
    Ik liep terug, dit was niet goed. Iemand moest een oogje in het zeil houden! Eenmaal aangekomen zag ik dt Cassie al weg was. Miscmoeig schudde ik mijn hoofd en ging naast Saph zitten. Ik zei niks, ik hield alleen de wacht.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Fayan - Stylist
    "Nee, ik mag hem niet meer zien." antwoord ik. Nu Cassie er is mag ik ook niet slapen, want straks komen de nachtmerries weer en als ik dan verander...
    "Jij moet het hem zeggen."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'wie zegt dat ik gevoelloos ben?' fluister ik. Maar ik laat haar blik niet los. 'Vertel eht me eens, lieverd. Wie heeft je pijn gedaan?'
    mijn stem toont geen medelijden, geen enkele blijk van zorg. Gewoon nieuwschierigheid.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Orazio
    Hij trok de sokken van zijn voeten, en keek bedenkelijk toe hoe ze haar riem los begon te maken. Goh, ze meende het nog echt ook. In één beweging trok hij het dieprode shirt over zijn hoofd.

    10]*wijst op foto* (wbw)[/10


    -

    [Zin om een Felan-post te typen heeft het toch niet meer, want als ik 'm af heb is het topic denk ik nét vol. *wacht dan maar even*]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.