• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest (..) jongeren van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Dus als een meisje bijvoorbeeld heel sluw en snel is heeft ze het motief van een vos. Daardoor heeft ze bijvoorbeeld mogelijkheden die vossen ook hebben. Scherpe nagels uit haar vingers laten groeien, Een extra goed reukvermogen en goed in het donker kunnen kijken.
    Vragen zijn altijd welkom.

    Rollen beschikbaar:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers (4):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    [tot maximaal 2 rollen]
    Als je mee wilt doen moet je dit lijstje even invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Uiterlijk: [+ foto]
    Innerlijk:
    Motief van dier:
    Extra[?]:





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:42 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik ben een jongere. Wolf. Even invullen~


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    rol: Trainer
    Volledige naam: Valerie Savarin
    Bijnaam: Val
    Leeftijd: 27
    Afkomst: Ze komt uit de armere wijken van Northampton en is daar op straat opgegroeid.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Valerie is een gerespecteerde en afstandelijke vrouw. Ze kan wel eens hardhandig uit de hoek komen en eenmaal haar lontje in de fik schiet heb je het probleem. In ieder geval heeft ze haar emoties goed onder controle waardoor ze heel kalm en rustig kan blijven in vergaande situaties doch veranderen haar emoties heel snel na mekaar. Het ene moment kan ze totaal pissed off zijn en het andere moment poeslief.
    Valerie is iemand waar niemand eigenlijk veel van weet en daar heeft ze geen problemen mee.
    Extra: Valerie heeft haar ouders nooit gekend en is samen met haar oudere broer opgegroeid op straat tot op het moment dat hij neergeschoten werd. Als vijftienjarige moest ze zich helemaal alleen erdoor vechten, gelukkig werd ze op haar twintigste gespot door Prixor en opgeleid tot trainster.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 22:14 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ik wil wel meedoen, ik weet alleen geen dier ;L haha


    Me so good.

    ik ga meedoen, even een ander dier vinden als een wolf (ik neem aan dat er geen dubbele dieren mogen?) ik ga dan voor een roofvogel

    Wandless schreef:
    rol: Trainer
    Volledige naam: Valerie Savarin
    Bijnaam: Val
    Leeftijd: 27
    Afkomst: Northamton (?)
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Ze is een trainer die gerespecteerd en best geliefd is. Ze staat erom bekend om streng maar rechtvaardig te zijn en ook dat je haar niet boos wil maken. Valerie is iemand waar niemand eigenlijk veel van weet en daar geeft ze geen problemen mee
    Motief van dier: (Moet dit ook voor een trainer?)
    Extra[?]: /


    Trainers hebben alle dieren motiefe maar kunnen die niet in gevechten gebruiken (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Lykos schreef:
    ik ga meedoen, even een ander dier vinden als een wolf (ik neem aan dat er geen dubbele dieren mogen?) ik ga dan voor een roofvogel


    Nope een dier. (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Lykos schreef:
    ik ga meedoen, even een ander dier vinden als een wolf (ik neem aan dat er geen dubbele dieren mogen?) ik ga dan voor een roofvogel


    Nope, een dier. (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Trainers hebben alle dieren motiefe maar kunnen die niet in gevechten gebruiken (:


    Oke dankjewel (:
    Ik hoop dat we snel beginnen *O*


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Gnome schreef:
    ik wil wel meedoen, ik weet alleen geen dier ;L haha


    Bedenk iets waar je veel aan hebt :3 iets dat kan vliegen? een vis? :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Wandless schreef:
    (...)

    Oke dankjewel (:
    Ik hoop dat we snel beginnen *O*


    zal wel lukken denk ik :]
    we beginnen morgen zoiezo als we 7 aanmeldingen hebben (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Volledige naam: Mireille Amelia Scott.

    Bijnaam: Mimi, Scotty.

    Leeftijd: 16

    Afkomst: Schotland.

    Uiterlijk:



    Mireille is niet erg lang voor een zestienjarige, maar haar lange, rode haren zorgen dat ze langer lijkt dan ze daadwerkelijk is. Ze heeft hele lange wimpers en is enorm lenig, ze kan zichzelf in allerlei bochten wringen zonder daar enige moeite voor te doen.

    Innerlijk:

    Mireille is lief voor mensen van wie ze houdt, maar bijtend, gemeen en sarcastisch tegen mensen die ze niet mag. Je blijft maar beter uit haar buurt als ze in een slechte bui is want ze kan nog wel eens bijten. Verder is ze erg kalm maar kan ze helemaal opleven in haar euforie.

    Motief van dier:

    Slang.

    Extra[?]:
    geen extra's ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Volledige naam: Maud Fally
    Bijnaam: -
    Leeftijd: 15
    Afkomst: Wasington
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Maud is soms wat ingetogen en verlegen maar als je hem beter leert kennen is hij heel aardig en druk.
    Motief van dier: Kameleon
    Extra[?]: Maud leefde voor dat hij door TAP op werd gepakt op straat. hij kent zijn famillie niet.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:15 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Volledige naam: Caitlinn Morgana Camelot
    Bijnaam: Cait
    Leeftijd: 16
    Afkomst: The Netherlands
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Rustig, met soms uitvallen tegen bepaalde mensen. Trouw aan degenen die ze kent en Wijs.
    Motief van dier: Uil Specifieker een Sneeuwuil
    Extra[?]: Als ze boos wordt gaat ze bijten.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:09 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Volledige naam: Gawain Marlon Iolani
    Bijnaam: Of ze noemen hem Gawain (wain tollereert hij niet) of marlon
    Leeftijd: 19
    Afkomst: Nieuw Zeeland
    Uiterlijk: [+ foto]


    Gawain is een slanke bruin harige jongen (hij heeft een soort grijze schijn over zijn haar) met donkere ogen, meestal draagt hij simpele kleren. En heeft een beetje gekruld haar.
    Innerlijk: Meestal is hij stil en valt niet erg op. Hij is wel snel en sterk maar daagt zelf liever niet uit tot een gevecht. Als hij iemand spreekt en het uit loopt probeert hij die te winnen door woorden, daardoor heeft hij vaak slimme en gevatte op merkingen. Ook is hij best leergierig en slim. Het lijkt vaak of hij in een mindere bui is door zijn simpele antwoorden, hij houd liever alles op een afstandje in de gaten en komt pas op de voorgrond als het echt nodig is.
    Motief van dier: havik, hij is erg snel en kan heel snel op een doel afgaan, waardoor hij een snelle aanvals strategie heeft (die gebruikt hij niet vaak) ook heeft hij scherpe stevige nagels. En is sterk.
    Extra[?]:hij komt vanaf het zuider eiland van nieuw zeeland waar hij vaak op het strand en op de rotsen te vinden is, zijn naam betekend havik (alle 3)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 0:04 ]

    Even een vraagje, kunnen julie mijn foto zien? ik zelf namelijk niet.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."