• Quizlet wel heel erg is veranderd op gebied van artiesten. Ik bedoel, ik ben al echt suuuuuuuuuuper lang niet meer op Q geweest sinds laat ons zeggen vorige week, en dat is het eerste wat me meteen opviel. Alle topstories gaan over One Direction, elke keer als ik me terug aanmeld. Of in het forum zie ik ook heel veel RPG's.. Niet dat ik daar een probleem mee heb ofzo en ik heb hier ook helemaal niets op tegen, maar het viel me gewoon op. Vroeger waren er echt hypes rond Justin Bieber en Tokio Hotel, en die zie ik hier nu -amper- nog.

    Ik bedoel hier niets kwaad mee, dit is alleen maar mijn eigen mening. Wat vinden jullie hier van?

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 16:19 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    True. En ooit vergaat 1D en komt er iets nieuws. Ben benieuwd.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Euhm, dat is al veel langer dan een week? Ik snap niet dat het je pas is opgevallen nu je eens een week bent weggeweest. Dat is al veel langer zo. Maar ik deel jou mening ook. Al waren de Justin Bieber en Tokio Hotel hypes enzo ook irritant. Maar de RPG's zijn hatelijker

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 16:22 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Euhm, dat is al veel langer dan een week? Ik snap niet dat het je pas is opgevallen nu je eens een week bent weggeweest. Dat is al veel langer zo


    Ze schrijft dat ze pas sinds vorige week terug is ;]


    Tell me about it, stud.

    Negligible schreef:
    Euhm, dat is al veel langer dan een week? Ik snap niet dat het je pas is opgevallen nu je eens een week bent weggeweest. Dat is al veel langer zo. Maar ik deel jou mening ook. Al waren de Justin Bieber en Tokio Hotel hypes enzo ook irritant. Maar de RPG's zijn hatelijker

    Neen, ik ben echt al màànden niet meer op Quizlet ofzo geweest, vorige week heb ik me terug eens aangemeld.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Meh, als ik alle topics ga tellen waarin wordt gezegd dat 1D de nieuwe hype is..
    Sorry hoor, eerst was ik het er nog wel mee eens maar tegenwoordig irriteer ik me echt veel meer aan dit soort topics dan aan 1D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    FlowerOnFire schreef:
    Meh, als ik alle topics ga tellen waarin wordt gezegd dat 1D de nieuwe hype is..
    Sorry hoor, eerst was ik het er nog wel mee eens maar tegenwoordig irriteer ik me echt veel meer aan dit soort topics dan aan 1D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Cloelia schreef:
    True. En ooit vergaat 1D en komt er iets nieuws. Ben benieuwd.

    Cloelia schreef:
    True. En ooit vergaat 1D en komt er iets nieuws. Ben benieuwd.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik kijk al uit naar de hungergames-hype. *O*


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik wacht op de kpop-hype!
    Wacht maar af :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Cloelia schreef:
    True. En ooit vergaat 1D en komt er iets nieuws. Ben benieuwd.


    The odds are néver in our favor.

    Cloelia schreef:
    True. En ooit vergaat 1D en komt er iets nieuws. Ben benieuwd.


    Bad decisions make good stories.

    Copper schreef:
    Ik kijk al uit naar de hungergames-hype. *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Copper schreef:
    Ik kijk al uit naar de hungergames-hype. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cloelia schreef:
    True. En ooit vergaat 1D en komt er iets nieuws. Ben benieuwd.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.